آخرین اخبار

درخواست نماینده خمینی شهر از رئیس جمهور و قوه قضائیه برای رسیدگی به بیانیه اعتراضی سینماگران

09:01:47 1401/01/16


به گزارش ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: بیانیه جمعی از سینماگران در اعتراض به باج‌ خواهی ‌های غیر اخلاقی که در این عرصه وجود داشته است نشان دهنده آن است که فضای فرهنگی کشور نیازمند نظارت و اصلاح است.

وی افزود: اعتماد بیجایی که در سال‌های گذشته به برخی چهره‌های به اصطلاح سلبریتی اتفاق افتاد این وضعیت را به وجود آورده و تقاضا داریم که پیش از آن که در عرصه‌ عمومی شاهد برخی از هنجارشکنی‌ ها و کشف حجاب‌ ها باشیم و مشکلاتی در آینده به وجود آید، ریاست جمهوری، وزارت ارشاد و دستگاه قضایی اقدامات شایسته انجام دهند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: خمینی‌ شهر دارای استعدادهای ملی، بین‌المللی و مدال‌آورانی است که در نوروز ۱۴۰۱ نیز در مسابقات عصر جدید رتبه‌های ممتاز آورده‌اند، لذا باید طرح‌های نیمه کاره ورزشی که قول آن را داده بودید را اجرا کنید و سفری به منطقه داشته باشید.

نقدعلی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به وضعیت قیمت مرغ در ماه رمضان شد و گفت: هنوز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به نتیجه نرسیده این مشکلات به وجود آمده است که باید آن را مدیریت کنید.

وی در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و نیرو نیز بیان کرد: ۱۰ روز آب زاینده رود باز شد اما مشکلات کشاورزی و باغات همچنان پابرجا است و ما در برنامه های شما برنامه مدونی را نمی بینیم. به نظر می‌رسد مقدار کم بارش در بالادست، وزارتخانه را شاد کرده و برنامه خاصی برای ادامه کار ندارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور ضمن تشکر از موفقیت دولت در فروش نفت و بازگشت مبالغ آن به کشور و مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: انتظار داریم انتظام ‌بخشی به پرداخت ‌ها و استخدام‌ ها نیز در دستور کار قرار گیرد و اقدامات شایسته ای انجام دهید. همچنین از آن جایی که به بسیاری از استان‌ ها سفر کرده و حتی از برخی از آنها دو بار بازدید داشته ‌اید، سفری به استان اصفهان نیز داشته باشید که مردم منتظر هستند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی