آخرین اخبار

فیلمی با بازی محمدحسین لطیفی تمام شد

09:00:02 1400/12/17


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «دانر» به نویسندگی و کارگردانی داریوش جعفری و با بازی آزاده سیفی، فریبا متخصص، محمد حسین لطیفی، نیوشا مدبر و نیلوفر جهانگیری به مرحله تدوین و صداگذاری رسید و پس از مراحل فنی برای حضور در فستیوال‌های بین‌المللی آماده می‌شود.

داریوش جعفری پیش‌تر تجربه دستیاری داریوش مهرجویی، محمدحسین لطیفی و رضا درمیشیان را داشته و سال گذشته با فیلم کوتاه «ودا» در جشنواره‌های خارجی حضور داشت. او در دومین تجربه کارگردانی فیلم کوتاه خود به سراغ «دانر» رفته است که تمی اجتماعی دارد و در آن به مشکلات و معضلات زنان پرداخته شده است.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از تهیه‌کنندگان: جلال زرگانی و داریوش جعفری، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر تولید و برنامه‌ریز: لیلی مرادی،طراح گریم: علی بهرامی فر، صدابردار: علی گراکویی، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: ندا حسین پور، طراح و ترکیب صدا: محمد زمان ثانی، تدوین: بابک قائم، منشی صحنه: رویا بابابیگی، دستیار اول: مجد جلالی، موسیقی: محسن شمس الدین، عکاس و پشت صحنه: حسین ساکی، مدیر تدارکات: مهدی شهرابی فراهانی، پخش کننده بین‌المللی فیلم: سولماز اعتماد، مشاور رسانه و روابط عمومی: رضا پورزارعی.

فیلمی با بازی محمدحسین لطیفی تمام شد

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی