آخرین اخبار

خاطره اکبر عبدی از دیر حاضر شدن خودش و امیر نوری در سر صحنه «اخراجی‌ها»

11:21:16 1394/03/29


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکبر عبدی چندی پیش میهمان خندوانه بود و رامبد جوان در نخستین قسمت برنامه خندوانه که در ماه رمضان پخش می‌شد قسمت‌هایی از گفت‌وگویش با اکبر عبدی را پخش کرد.

در این گفت‌وگو عبدی در پاسخ به این پرسش که به نظرتان سخت‌ترین کار دنیا چیست گفت:‌  «سخت‌ترین کاری که باید بکنم این است که پای فیلم نشسته باشم و خانمم بگوید پاشو ماشین آمده دنبالت. بعضی وقت‌ها که خانه مادرم بود به راننده می‌گفتم بیا تو! می‌آمد و می‌دید که یا من دارم فیلم می‌بینم یا خوابم. به او هم می‌گفتم تو هم پنج دقیقه چشمت را ببند و بعد می‌رویم. ناگهان‌ بیدار می‌شدیم می‌دیدیم شش ساعت ‌خوابیدیم.»

او اضافه کرد: «یک بار امیر نوری مهمان من بود و قرار بود که ساعت هشت سر لوکیشن اخراجی‌ها باشیم. هر کاری کردم بیدار نشد. هی گفت عمو اکبر بذار تورو خدا بخوابم. خلاصه من رفتم و گفتند تا نوری نباشد نمی‌توانیم شروع کنیم.. دنبالش فرستادند و بالاخره ساعت دوازده له و لورده آمد. من گفتم او را هر چی صدا کردم بیدار نشد که یک دفعه گفت نه عمو اکبر! گاز شومینه‌تان نشتی داشت من را گاز گرفته بود. گفتم بی‌شرف این را زودتر می‌گفتی من سه سال است که هر چی چاخان بود کرده بودم و دیگر نمی‌دانستم چه چیزی بگویم. جالب این جاست که ما اصلا شومینه نداشتیم.»

۵۷۲۴۴



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی