آخرین اخبار

یک فیلم دیگر اکران نوروزی مجوز نمایش گرفت

09:01:34 1400/12/09


به گزارش ایسنا، اگرچه هفته گذشته نام هفت فیلم برای اکران نوروزی از سوی شورای صنفی معرفی شد، اما دبیر شورا تاکید کرد که این اسامی صرفا پیشنهاد بوده و باید به تایید سازمان سینمایی برسد. از سوی سازمان سینمایی اعلام کرده که این فیلم‌ها باید از شورای پروانه نمایش مجوز دریافت کنند که تا کنون فقط دو فیلم از شورای جدید پروانه نمایش گرفته‌اند.

 طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر خود با صدور پروانه نمایش برای فیلم «موقعیت مهدی» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و کارگردانی هادی حجازی‌فر موافقت کرده است. این فیلم در کنار «قدغن» به کارگردانی جواد مافی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش تنها فیلم‌های معرفی شده برای اکران نوروزی هستند که مجوز اکران عمومی دارند. البته «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی از شورای پروانه پروانه نمایش قبلی مجوز گرفته بود ولی گویا دوباره قرار است، شورای پروانه نمایش آن را ببیند.

فیلم‌های «روز صفر»، «علفزار»، «شادروان» و «بازنده» دیگر فیلم‌های اکران نوروزی هستند که طبق گفته مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی صرفا به عنوان پیشنهاد مطرح شده‌اند و شورای صدور پروانه نمایش هم جلسه‌های فوق‌العاده برگزار کرده تا فیلم‌های متقاضی را بررسی کند. 

شورای پروانه نمایش به تازگی با صدور مجوز برای فیلم «برای مرجان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد نیز موافقت کرده است. این فیلم سینمایی در شورای پروانه نمایش قبلی بازبینی و پروانه نمایش آن صادر شده بود. «برای مرجان» سال گذشته ساخته شده و پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون‌پور، امید روحانی، مریم بوبانی و جمشید هاشم‌پور از جمله بازیگران آن هستند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی