آخرین اخبار

«صدای ۶ دانگ» ادامه پیدا می‌کند

19:12:34 1394/03/27


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی یونیورسال اعلام کرد قسمت سوم «صدای شش دانگ» جولای سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود. در فیلم جدید آنا کندریک و ربل ویلسون نقش‌های خود را تکرار می‌کنند و الیزابت بنکس بار دیگر از تهیه کنندگان فیلم خواهد بود.

این خبر دیروز از سوی کندریک در اینستاگرام او منتشر شد.

قسمت دوم این فیلم که هنوز در حال اکران است در یک ماه فروشی ۲۶۰ میلیون دلاری را تجربه کرده و همین موجب شده تا سازندگان آن تصمیم بگیرند تا این فیلم را ادامه دهند.

یونیورسال با همکاری گلد سیرکل این فیلم را می‌سازند و در حال گفتگو با «کی کنون» برای نوشتن فیلمنامه فیلم هستند. کنون نویسنده فیلمنامه دو قسمت قبلی بود، که هر دو فروشی عالی را برای یونیورسال به همراه داشتند.

قسمت نخست این فیلم در سال ۲۰۱۲ موفق به فروشی ۱۱۳ میلیون دلاری در سراسر جهان شد.   

فیلم اصلی با اقتباس از کتاب میکی راپکینز با عنوان «صدای شش دانگ: تلاش برای پیروزی گروه کر دانشکده» ساخته شد و ادامه آن را بنکس با بازی کندریک، ویلسون، هیلی استاینفیلد، بریتانی اسنو و خودش ساخت.

در قسمت دوم گروه کر دختران بعد از یک اجرای خفت‌بار در مرکز لینکلن وارد یک رقابت بین‌المللی می‌شوند که تاکنون هیچ گروه آمریکایی در آن پیروز نشده است.

این فیلم که با بودجه‌ای ۲۹ میلیون دلاری ساخته شده، نظر مثبت منتقدان را هم جلب کرد و در سایت راتن تومیتوز ۶۸ درصد نظرات و در سایت متاکریکیت ۶۳ درصد نظرات را به خود جلب کرده است. تماشاگران هم در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه A- داده‌اند.

تاکنون این دومین فیلمی است که تاریخ اکرانش را ۲۱ جولای ۲۰۱۷ تعیین کرده و کمپانی فاکس کارتونی بی نام را برای اکران در این روز آماده می‌کند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی