آخرین اخبار

دوره جدید اجراها در تئاتر شهرزاد از ۹ اسفند ماه

09:01:34 1400/12/09


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این سالن؛ در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد، ۹ نمایش :«ترانه های شرقی»، «خونین زار»،«آدم ها گوشت گرگ نمی خورند»،«او  و دوستانش»،«مستخدم» ،«آدیداس» ،«افلیا»،«اپلیکیشن بابا  یاب»و «بک تو بلک» که پرفروش ترین اجرای سال ۱۴۰۰ است، به صحنه می‌روند.
بر اساس این گزارش؛کنسرت-نمایش«ترانه های شرقی»به کارگردانی سیدجلال الدین دری با بازی امیرعلی دانایی، شبنم قلی‌خانی، رحیم نوروزی،سمیرا حسینی و سعید زارعی هرشب در دو سانس ۲۰و۲۲  به مدت۸۰ دقیقه روی صحنه می‌رود. در این نمایش حجت اشرف‌زاده به صورت زنده ترانه های خاطره انگیز دهه۳۰و۴۰ اجرا می کند.
همچنین نمایش «او و دوستانش»با بازی ایمان ‌صیاد ‌برهانی، معصومه ‌بیگی، محسن اعتماد سعید که به صورت گروهی نوشته و کارگردانی شده، در ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می شود.
در سالن شماره یک نیز، نمایش نمایش «بک تو بلک»به نویسندگی، کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت های ۱۸ و ۱۶ به مدت ۷۰ دقیقه به صحنه می رود.
همچنین نمایش «خونین زار»با بازی نسیم ادبی و به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی در ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در این سالن اجرا خواهد داشت.
نمایش«آدم ها گوشت گرگ نمی خورند» نیز به نویسندگی و کارگردانی فربد همدانی به مدت ۷۰ دقیقه در سالن شماره یک روی صحنه می رود.
در سالن شماره سه نیز نمایش«افلیا»با بازی رژین پناهی و نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی ساعت۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه به صحنه خواهد رفت.
در همین سالن نمایش«مستخدم»به نویسندگی و کارگردانی سهندخیرآبادی و بازی مسعود کرامتی،نادرفلاح و شبنم گودرزی هرشب۲۰:۳۰ به مدت۶۰ دقیقه اجرا می شود.
نمایش"آدیداس"که پرفروش ترین اجرای مشهد در سال ۱۴۰۰ است، به کارگردانی پویا غازی و با بازی جواد خواجوی، مصطفی محمدزاده و... هرشب ساعت۱۹ به مدت۵۵ دقیقه در سالن شماره سه میزبان تماشاگران است.
نمایش کودک ونوجوان "بابایاب"نیز از نیمه اسفند ماه به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی روی صحنه می رود.
انتهای پیام 
 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی