آخرین اخبار

۲ انتصاب در صدا و سیما رئیس ساترا تغییر کرد

09:01:31 1400/12/01


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، همچنین پیمان جبلی در حکمی محسن شاکری نژاد را به سمت «رئیس مرکز تحقیقات» منصوب کرد.

در حکم سعید مقیسه آمده است:

"برادرگرامی جناب آقای مهندس سعید مقیسه

نظر به مراتب تعهد، دانش، تخصص و شناخت سازمانی جنابعالی، به موجب این حکم، به سمت «معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویرفراگیردر فضای مجازی» منصوب می‌شوید.

تنظیم گری، تدوین و ابلاغ آیین نامه‌ها، مقررات و دستورالعمل ها، ساماندهی و صدور مجوزبرای فعالیت های رسانه‌های صوت وتصویرفراگیردر فضای مجازی، پایش، نظارت و هدایت تولید، انتشار محتوا و خدمات مرتبط واستانداردسازی و ایجاد زیرساخت های لازم  از اهم مأموریت های جنابعالی است.  

دراین راستا، جامع نگری و توجه به همه ابعاد رسانه‌های مذکور مورد انتظار است؛ به نحوی که اجرای مناسب مقررات تنظیم شده، سبب شود تولیدکنندگان، حقوق مالکانه آثار و توسعه پایداررسانه‌های یکدیگررا پاس بدارند؛ مخاطبان بی پناه رها نشوند و بتوانند از فضای مجازی به عنوان یک فرصت بالنده استفاده کنند؛ بسترهای انتشار، امن و در دسترس اقشار مختلف جامعه ومحتوا سالم و مبتنی بر اخلاق وفرهنگ اسلامی-ایرانی باشد و نهایتاً زیست بوم حاکم بر رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، باعث هم افزایی و رشد پایداراین رسانه‌ها و بهره مندی حداکثری مخاطبان شود.

از خدمات و تلاش های صادقانه آقای دکترسیدصادق امامیان در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی می‌کنم.

و از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت دارم."

در پیشینه و سوابق سعید مقیسه آمده است: قائم مقام معاون فضای مجازی ، مدیر کل بازار محتوا، قائم مقام معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی، مدیرکل خدمات راهبردی رسانه‌های نوین، مدیر شبکه تهران، قائم مقام شبکه سه، مدیرکل ارزیابی عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه قرآن سیما، مدیر اطلاعات و برنامه ریزی و معاونت بهره برداری فنی.

***

همچنین در حکم محسن شاکری نژاد آمده است: 


 "برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن شاکری نژاد

نظر به مراتب تعهد، تخصص علمی و تجارب ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز تحقیقات» سازمان صداوسیما منصوب می‌شوید .

با توجه به اهمیت محوری پژوهش در راهبردها و رویکردهای تحولی هویت‌محور و عدالت گستر سازمان، مقتضی است ضمن پشتیبانی علمی و پژوهشی از مدیریت تحول در رسانه ملی از طریق فعال سازی و هم افزایی ظرفیت های علمی و پژوهشی درون و برون سازمانی به ویژه بهره گیری از توانمندی‌های اعضای هیأت علمی و پژوهشگران رسانه ملی، نسبت به تقویت ارتباطات درون سازمانی به منظور پایش نیازها و سنجش علمی و مستمر میزان نفوذ رسانه ملی در افکارعمومی‌به عنوان اولویت برنامه‌های مرکز اقدام کنید. همچنین تعامل با حوزه‌های تولید پیام به منظور کمک  به ساماندهی چرخه تولید و توزیع پیام با بهره گیری از یافته‌های نیازسنجی، نظرسنجی و اثرسنجی و نیز طراحی، اجرا و بهره مندی از مطالعات آینده پژوهانه، تدوین شاخص ها و طراحی نظام ارزیابی و بازخورد علمی سنجش عملکرد حوزه‌های پیام برمبنای مخاطب پژوهی، از جمله اهم مأموریت جنابعالی است.
در همین راستا ضروری است، طراحی سازوکار لازم برای همگرایی و هم افزایی مجموعه‌های پژوهشی و نظارتی سازمان با هدف پرهیز از فعالیت های موازی، تقویت ارتباط با سایر مراکز پژوهشی و افکارسنجی کشور و برنامه ریزی برای تبدیل مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به قطب پژوهش رسانه ای کشور مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

همه معاونت ها و مراکز سازمان، موظف به همکاری در اجرای مأموریت های یاد شده هستند.

در پیشینه محسن شاکری نژاد آمده است، وی دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و در حال حاضرعضو هیأت علمی و رئیس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صدا و سیماست. سوابقی همچون معاون آموزش و پژوهش دانشکده ارتباطات، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صدا وسیما نیز در کارنامه وی  ثبت شده است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی