آخرین اخبار

چهلمین جشنواره فیلم فجر در صدا می‌پیچد

09:00:11 1400/11/13


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود. در این راستا شبکه‌های رادیویی هر کدام به اقتضای فضای رسانه ای و مخاطبان خود برای پوشش اخبار و رویدادهای این جشنواره برنامه هایی را تدارک دیده اند که به شرح زیر است:


رادیو فرهنگ در برنامه «برداشت ۴۰» علاوه بر اطلاع‌رسانی از اخبار و رویدادهای جشنواره فیلم فجر، با مسئولان برگزاری این جشنواره، کارگردانان و فیلم‌سازان، بازیگران و منتقدان حاضر ، درباره کم و کیف برگزاری جشنواره صحبت کرده و همچنین به تحلیل و بررسی فیلم ها می پردازد. این برنامه ساعت ۱۵ با همراهی سعید اسلام زاده شنیده می‌شود.

رادیو صبا با برنامه «هدهد صبا» به پوشش حواشی و رخدادهای جشنواره خواهد پرداخت که هر روز از ساعت ۱۴ به مدت نیم ساعت به تهیه‌کنندگی سینا محمدحسن و با اجرای غزل نهانی همراه شنوندگان این شبکه می‌شود.

رادیو گفت‌وگو با برنامه «سودای سیمرغ» هر روز از ساعت ۲۱ طی یک ساعت به طور زنده با حضور هنرمندان، عوامل تولید فیلم‌ها و منتقدان به بررسی آثار، رویدادها و حواشی جشنواره می‌پردازد.

رادیو سلامت برنامه «تصویر خیال» را به تهیه کنندگی مرتضی میلانی و با کارشناسی کبری مالمیر و سعید اسلام زاده به عنوان کارشناس مجری در طول دهه فجر هر روز ساعت ۲۱:۱۰ به مدت ۴۵دقیقه برای شنوندگان خود پخش می‌کند.

رادیو نمایش نیز با برنامه «پرانتزباز» به تهیه‌کنندگی مارال دوستی و گویندگی مجید واشقانی و نیما رئیسی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن هر روز ساعت ۱۹:۳۰ به موضوعات جشنواره فیلم فجر خواهد پرداخت.

رادیو اقتصاد ویژه برنامه «صنعت سینما» را به روی آنتن می برد. در این ویژه برنامه ابعاد اقتصادی سینمای ایران و روند صنعتی شدن این هنر مورد بررسی قرار می‌گیرد. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان و  اجرای حمیدرضا ولیان  ۱۱ تا ۲۲ بهمن ساعت ۱۷ تا ۱۸:۴۵ پخش خواهد شد.

رادیو جوان هم با برنامه «کافه رادیو» به تهیه‌کنندگی مهدی شاهرضایی و سیروس رجبی و اجرای علیرضا کنگرلو و امیر یل ارجمند به عنوان کارشناس مجری و با حضور کارشناسانی از جمله علی مرادخانی، شاهین شجری کهن،حسن لطفی و با همراهی زهره عبدالرحیم و سهیل بابایی ساعت ۱۵ با موضوع بررسی آخرین رویدادهای جشنواره، نقد و بررسی فیلم ها و گزارش های مردمی پخش می شود.

رادیو تهران نیز با ویژه برنامه «صحنه» به تهیه‌کنندگی مهدی مجنونی و گویندگی فربد رحیمی مقدم در ایام برگزاری جشنواره ساعت ۱۸:۳۰ با پوشش رویدادهای جشنواره فیلم فجر روی آنتن می‌رود.

 رادیو پیام و آوا هم با اعزام گزارشگر، اخبار و اطلاع رسانی لازم را از جشنواره فیلم فجر خواهد داشت.

رادیو ایران با برنامه «کافه هنر» به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و وحید بیات و با اجرای شهاب شهرزاد به جشنواره فیلم فجر می پردازد. این برنامه در ایام برگزاری جشنواره هر روز ساعت ۱۶ پخش می شود.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی