آخرین اخبار

پرفروش‌های جشنواره فیلم فجر و شایعه‌های تغییر سکانداری

09:00:11 1400/11/07


به گزارش ایسنا، فروش بلیت‌ ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ششم بهمن‌ماه آغاز شده و بررسی سایت‌های فروش نشان می‌دهد سینماهایی که در طول سال هم جزء سینماهای پرمخاطب هستند، بیشترین بلیت فروشی را در دو ساعت ابتدایی داشته‌اند.

علاوه براین طبق گفته برخی سینمادارها فیلم‌هایی که عوامل تولید مطرحی دارند بیشتر از آنها استقبال شده‌ است و در این دو ساعت سه فیلم «خائن‌کشی» مسعود کیمیایی، «مرد بازنده» محمدحسین مهدویان و «علفزار» کاظم دانشی به تهیه‌کنندگی بهرام رادان تقریبا بیشتر بلیت‌هایشان فروخته شده است. 

بعضی صاحبان سینماها گله‌مند هستند که در گذشته فروش بلیت در چند سری که معمولا  شامل 10 فیلم بود، اتفاقی بهتری در رونق سینماها و دیده شدن فیلم‌های جشنواره بود ولی حذف بلیت‌فروشی سری تاثیر زیادی در کم شدن استقبال از بعضی سینماها و همچنین فیلم‌ها داشته و رونق جشنواره فجر در سینماهای مردمی فقط برای تعدادی فیلم و سینمای خاص بروز پیدا می‌کند.

بلیت‌فروشی برای سینماهای مردمی امسال به صورت تک فیلم انجام می‌شود و فقط 70 درصد ظرفیت سالن‌ها برای فروش بلیت عرضه شده؛ به این ترتیب میان هر دو صندلی فروخته شده، یک صندلی خالی برای رعایت فاصله اجتماعی در نظر گرفته شده است.

جشنواره چهلم فیلم فجر در حالی کمتر از یک هفته دیگر آغاز می‌شود که مسعود نقاش‌زاده -دبیر جشنواره فجر - به کرونا مبتلا شده و تیم داوری این رویداد هم به دلایلی هنوز تکمیل نشده است؛ حتی گفته شده که ممکن است سکاندار جشنواره به دلیل بیماری نقاش‌زاده تغییر کند و یکی از مدیران فعلی جایگزین شود.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی