آخرین اخبار

«پسرهای بد ۳» در راه است

20:54:25 1394/03/20


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جو کارناهان احتمالا هم فیلمنامه فیلم «پسرهای بد ۳» را می‌نویسد و هم آن را کارگردانی می‌کند.

در واقع گفته شده سونی چشم به جو کارناهان دارد تا فیلم «پسرهای بد ۳» را با حضور ویل اسمیت کارگردانی کند. این استودیو با کارناهان وارد مذاکره شده تا فیلمنامه موجود را که دیوید گانهایم نوشته، بازنویسی کند و کارگردانی آن را هم به دست بگیرد.

اسمیت در سال ۱۹۹۵ با مارتین لارنس در فیلم «پسرهای بد» بازی کرد. فیلم دوم سال ۲۰۰۳ ساخته شد و هر دو فیلم را مایکل بی کارگردانی کرد. هر دو فیلم کاملا موفقیت‌آمیز بودند و اولی با فروش ۱۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان و دومی با فروش ۲۷۰ میلیون دلاری، در خاطره‌ها ماندند.

کارناهان در ماه مارس قراردادی برای کارگردانی «کاروان موتوری» برای دریم ورکز امضا کرد و به تازگی ساخت «کشش» را با بازی پاتریک ویلسون و کریس پاین به اتمام برد. او در تلویزیون هم مشغول است و تهیه درام «لیست سیاه» و «کشور کاروبار» برای ان بی سی از جمله آنها بوده است.

ویل اسمیت ۴۶ ساله که چهار بار نامزدی برای گلدن گلوب، دو نامزدی برای اسکار و یک جایزه گرمی را در کارنامه دارد، با فیلم «پسرهای بد» به شهرت رسید. او سپس سال بعد در «روز استقلال» خوش درخشید و یک سال بعد در «مردان سیاه پوش» بازی کرد.

داستان قسمت اول «پسرهای بد» درباره دو کارآگاه پلیس است که وظیفه دارند از یک شاهد قتل محافظت کنند، در حالی که روی محموله هروئین دزدیده شده نیز تحقیق می کنند در این راه اتفاقات و حادثه های غیر منتظره ای برای این دو پلیس رخ می دهد.

ویل اسمیت فیلم‌های متعددی را در دست ساخت دارد که «جوخه خودکشی» در کنار جارد لتو برای کمپانی وارنر برادرز از جمله آنهاست. 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی