آخرین اخبار

سینمای ایران کمک کند تا واروژ کریم مسیحی فیلم بعدی اش را بسازد

09:01:34 1400/10/12


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران افتتاحیه فیلم سینمایی "گیتی همسر علیرضا" به کارگردانی حمیدرضا هنری شامگاه ۱۰ دی ماه با حضور عوامل فیلم، سینماگران و مدیران فرهنگی در موزه سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم به یاد عزت الله جامعی ندوشن، همایون عطاردی تهیه کنندگان فقید این فیلم و کریم اکبری مبارکه یکی از بازیگران فیلم کلیپی پخش شد و حمیدرضا  هنری کارگردان فیلم گفت: خوشحالم از اینکه امشب بعد از چند سال سرانجام این فیلم، رنگ پرده به خود گرفت و از شما که برای تماشای این فیلم در این شرایط سخت حضور پیدا کردید، سپاسگذارم.

وی ادامه داد: یاد همایون عطاردی و کریم اکبری مبارکه را که امروز در میان ما نیستند، گرامی می دارم و امروز اندوهگینم  که این فیلم بدون حضور این عزیزان به نمایش درمی آید.

هنری همچنین گفت: می خواستم درباره شرایط بد سینما صحبت کنم اما دیدم هرچه می خواهم بگویم داریوش مهرجویی در کتاب "به خاطر یک فیلم بلند لعنتی" گفته است و من این کتاب را به شما معرفی می‌کنم تا مطالعه کنید.

وی با تشکر از عوامل فیلم و همراهی‌های همسرش در ساخت این فیلم گفت: از علی جان بیک زاده، علی رفیعی، ابراهیم حقیقی، سیف الله صمدیان، علیرضا تابش تشکر می کنم که من را در این روزها و ماه های سخت همراهی کردند و شرایط ساخت این فیلم را فراهم کردند، همچنین از مسئولان هنر و تجربه و  مهران عباسی مدیر عامل موزه سینما و همکارنشان که شرایط اکران این فیلم و مراسم امروز را فراهم کردند متشکرم. 

هنری با تقدیم اکران ویژه این فیلم به واروژ کریم مسیحی گفت: واروژ کریم مسیحی برای من خود سینما است و امیدوارم فیلم بعدی خود را زودتر بسازد زیرا ایشان در سینمای ما همتا ندارد و امیدوارم سینمای ایران همچنان به ایشان ببالد و قدرش را بداند و کمک کنند تا فیلم بعدی اش را بسازد.

وی ادامه داد : «گیتی همسر علیرضا» فیلمی قصه‌گو است و با مخاطبان «هنروتجربه» که با فیلمهایی مستقل و از این جنس آشنا است، می‌تواند ارتباط برقرار کند. امید دارم از دیدن آن آزرده‌خاطر نشوید.
در پایان این مراسم عوامل فیلم عکس یادگاری گرفتند.
در این مراسم که اجرای آن را علی زادمهر بر عهده داشت، احمد مسجد جامعی ،محمد حمیدی مقدم ،علیرضا تابش ،سعید بشیری،غلامرضا موسوی،مسعود امینی تیرانی ،محمد نصرتی ،مجید شیح انصاری،محسن شمسر،شهروز دل افکار ،روزبه حصاری ،کیوان هنرمند،علی علایی،جلیل اکبری صحت ، ارش آصفی ،زهرا برومند ،ریحانه رضی،سیامک راشدی حضور داشتند.
فیلم «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمید هنری بعد از ۴ سال اجازه اکران گرفته است و هم اکنون در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است.
در این فیلم بازیگرانی همچون آرش آصفی ،رویا جاوید نیا،کریم اکبری مبارکه ، زهرا برومند ،ریحانه رضی،سیامک راشدی ایفای نقش کرده اند.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی