آخرین اخبار

از پاکول تا خبرهایی از فیلمی با بازی نادر سلیمانی و

09:01:26 1400/09/28


‌به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه؛ نسخه نهایی فیلم سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی که فیلمبرداری آن در لوکیشن‌های تهران صورت گرفته، آماده نمایش شده و در روزهای گذشته برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه ارسال شده است.

از "پاکول" تا خبرهایی از فیلمی با بازی نادر سلیمانی و ...



رضا اخلاقی، نادر فلاح، صحرا اسداللهی، توماج دانش بهزادی، متین حیدرنیا، سیروس همتی، علیرضا مهران ، محیا راحت طلب، محمود نظرعلیان، اسدالله یکتا، مریم فرجی، آرمان میرزایی، حنانه آجرلو، دریا سیاوشی، لیلا فرداد، آزاده عطاپور و افسانه بایگان بازیگران این فیلم سینمایی هستند که موضوعی اجتماعی دارد.



در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امیر تمام دیدگاهش نسبت به چرخه زندگی روزمره‌اش تغییر کرده، اما روزی از تلاقی دو سرنوشت، طبیعت به او نشان می‌دهد که می‌تواند بیشتر از آنچه که فکر می‌کند خودش را ثابت کند.



اسامی کامل عوامل «پاکول» عبارتند از: تهیه‌کننده: غلامرضا آزادی، کارگردان: نوید اسماعیلی، نویسندگان: وحید اسماعیلی، امیر یوشی، مجری طرح و جانشین تهیه‌کننده: سعیده حمیدی، مدیرتولید: حامی جهانی، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، تدوین: منوچهر صانعی، طراح صحنه و لباس :رسول علیزاده ، طراح گریم:امید گلزاده، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، مدیر برنامه‌ریزی: گلچهره دانش، دستیار اول کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: داریوش اسقایی، مشاور پروژه : امیر صیدآبادی، عکاس: اردلان آزرمی، مدیر تدارکات : مجید وفایی‌نژاد..

«ضد» مراحل فنی را سپری می‌کند/ انتشار نخستین عکس از نادر سلیمانی


همزمان با فیلمبرداری «ضد»، پس‌تولید و مراحل فنی این فیلم سینمایی برای حضور در جشنواره فیلم فجر طی می‌شود.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضد» دومین ساخته سینمایی امیرعباس ربیعی به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها در حالی ادامه دارد که تدوین آن بصورت همزمان توسط مهدی سعدی پیش می‌رود و امین شریفی نیز در حال صداگذاری این فیلم است. موسیقی «ضد» را مسعود سخاوت‌دوست خواهد ساخت و طراحی جلوه‌های بصری آن را محمد لطفعلی برعهده دارد.

از "پاکول" تا خبرهایی از فیلمی با بازی نادر سلیمانی و ...

همزمان با انجام مراحل فنی، نخستین عکس از ایفای نقش و گریم متفاوت نادر سلیمانی در این فیلم رونمایی شد.

مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، مجید پتکی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی سایر بازیگران «ضد» هستند.

همچنین خلاصه داستان رسمی این فیلم منتشر شد:بعضی آدم‌ها می‌توانند بر «ضدِّ» هدفی باشند که همه می‌پندارند در خدمت آن هستند. این «ضد» می‌تواند حذف یک نفر یا یک ملت باشد... 

«ضد» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد، درامی سیاسی است که در بستر یکی از حوادث مهم و ملتهب ابتدای انقلاب اسلامی روایت می‌شود.
 
این فیلم از تازه‌ترین محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری است که خود را برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

سایر عوامل «ضد» عبارتند از؛ مشاور فیلمنامه: جواد موگویی، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر صدابرداری: علی عدالت‌دوست، طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر برنامه‌ریزی: حسین دیردار، دستیار کارگردان: بهمن حسینی، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: کورش جوان، مشاور رسانه‌ای: هادی فیروزمندی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول سازمان سینمایی سوره.
 

مستند «سرگذشت آذر از زبان خودش» آماده نمایش شد

مستند «سرگذشت آذر از زبان خودش» روایتی تاریخی و تحقیقاتی در مورد سرگذشت و اداب و رسوم آیین زرتشت از گذشته تا به حال در ایران است. 
شیوه روایی در این مستند، برخلاف سایر مستندهای تاریخی که از زبان سوم شخص ناظر بیان می‌شوند، بر اساس اول شخص داستان (من «آذر-آتش») انتخاب شده که باعث جذابیت و فراگیری هرچه بهتر این اثر شده است. 
فیلمبرداری این مستند پس از طی مراحل تحقیقاتی دو ساله، بیش از شش ماه در استان‌های فارس، زنجان، آذربایجان غربی، یزد، کرمان و تهران به طول انجامید و در نهایت اثری با زمان ۶۰ دقیقه حاصل شده است. 
در شرح روایت این اثر آماده است: من آذر (آتش) هستم، از من نهراسید، نمی‌خواهم به زبان آتشین با شما صحبت کنم، چرا که من منبع نور و الهام هستم، با من به زمان‌ها و سرزمین‌های دور سفر کنید…
عوامل تولید این مستند عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: مهدی معمارزاده زنجانی، گوینده متن: مریم میرطاهری، نویسنده متن و تحقیقات: مهدی معمارزاده زنجانی و حسین قاسمی جامی، فیلمبردار: امین قربانی‌نژاد، مجری طرح: حامد معمارزاده زنجانی، مدیر تولید: شهریار معمارزاده زنجانی، تدوین: امیرحسین سفلایی، صدابردار و صداگذار: عبدالله حدیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، دستیار فیلمبردار: سید حسن سیدی، جانشین تهیه‌کننده: سید حسین سیدی، مشاور پروژه: عباس کیانی موحد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مصطفی کشگر، امور مالی: سحر فراشاه، حمل‌ونقل: رحمان کشمیری و عباس پرتویی وصال، تدارکات: علی سردارلو، تهیه شده در موسسه سینمایی هاردا فیلم.

احترام برومند به تماشای «فرودگاه، پرواز 707» نشست
احترام برومند دیروز به تماشای نمایش «فرودگاه، پرواز 707» به کارگردانی کوروش سلیمانی نشست.

کوروش سلیمانی در توضیح اجرای روز جمعه نمایش خود گفت: «سال‌ها پیش قرار بود این نمایش را مرحوم داوود رشیدی روی صحنه ببرند و من هم قرار بود نقش شاعر را در آن ایفا کنم که متاسفانه این اتفاق هرگز رخ نداد و دیروز هم من و دوستانم این نمایش را به‌یاد و احترام مرحوم رشیدی به او تقدیم کردیم که نقش و حضور بی‌همتایش در هنر این سرزمین آن‌قدر بدیهی و پر رنگ است که نیازی به توضیح ندارد.»

سلیمانی درباره حضور همسر داوود رشیدی در اجرای روز جمعه هم گفت: «خانم برومند با حضورشان قوت قلب بسیاری به ما دادند و واقعا همه از دیدن‌شان خوشحال شدیم و لذت بردیم. چهره‌های بسیار دیگری هم از حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر به تماشای این نمایش نشسته و خواهند نشست که پیشاپیش دست‌ودیده آن‌ها را به گرمی می‌فشاریم.»

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی