آخرین اخبار

پروژه بعدی جکی چان اعلام شد/ بازی در اکشن اقتباسی

18:23:42 1394/03/16


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، فیلم بعدی جکی چان با عنوان «بیگانه» در ماه اکتبر کلید می‌خورد.

نیک کازاوتیس در حال گفتگو برای کارگردانی این فیلم است که بر مبنای فیلمنامه‌ای ساخته می‌شود که با اقتباس از زمان استفن لتر با عنوان «مرد چینی» نوشته شده است. این رمان در سال ۱۹۹۲ منتشر شده و داستانش بر مالک رستورانی در محله چینی‌های لندن متمرکز است که گروهی از تروریست‌های ایرلندی را مسئول مرگ دخترش می‌داند.

جکی چان ۶۱ ساله از دهه ۱۹۶۰ تاکنون در بیش از ۱۵۰ فیلم بازی کرده و برای نقش آفرینی‌هایش در صحنه‌های سرشار از هنرهای رزمی مشهور است.

کازاوتیس کارگردانی فیلم‌هایی چون «زن دیگر» و «دفترچه یادداشت» را در کارنامه دارد.

کمپانی STX تولیدکننده این فیلم است و قصد دارد تا سال ۲۰۱۷ هر سال ۱۵ فیلم تولید کند. این کمپانی «هدیه» تریلری ترسناک با بازی جیسون بیتمن و ربکا هال را ۷ آگوست، فیلم «راز چشم هایشان» را با بازی رابرتز، نیکول کیدمن و چیوتل اجیفور در ۲۳ اکتبر، درام «پسر» را بازی لورن کوهن در ۲۲ ژانویه و درامی از جنگ داخلی را با عنوان «ایالت آزاد جونز» با بازی متیو مک کاناهی در  تاریخ ۱۱ مارس راهی سینماها می کند.

این در حالی است که ماه پیش اعلام شد جکی چان در فیلم ترسناکی نقش‌آفرینی می‌کند که با سرمایه‌گذاری چین ساخته می‌شود و ادامه فیلم پرفروش روسی خواهد بود. فیلم «وای» پرفروش ترین فیلم روسیه در سال ۲۰۱۴ و اقتباسی از داستانی ترسناک از نیکولای گوگول است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی