آخرین اخبار

اکران رایگان چندین فیلم سینمایی، پویانمایی و فیلم تئاتر برای کودکان

09:00:24 1400/07/15


به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امسال در کنار ۷ فیلم سینمایی و ۷ پویانمایی که به رایگان اکران می‌شوند، ۷ فیلم از تئاترهای کودکان و نوجوانان ازجمله نمایش‌های «راز گنجور» و «خاله مرجان و خروس» در طول روزهای این هفته به رایگان پخش خواهد شد.
براساس این اعلام، روز اول این هفته (۱۶مهر) «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری، روز دوم (۱۷مهر) «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» با کارگردانی مریم معترف و روز سوم (۱۸مهر) «دختر کدو تنبل» به کارگردانی علی پاکدست و مریم اقبالی اجرا خواهد داشت.
همچنین در روز چهارم از هفته‌ی ملی کودک (۱۹مهر) نیز فیلم تئاتر «مبارک و قالیچه پرنده» کاری از حامد زحمتکش پخش می‌شود. در روز پنجم (۲۰مهر) فیلم تئاتر «عموی عجیب‌ بزرگ‌کوچیک من» با کارگردانی ناصر آویژه اکران خواهد شد.
در روزهای ۲۱ مهر فیلم تئاتر «خاله مرجان و خروس» به کارگردانی مریم کاظمی و ۲۲ مهر نیز فیلم تئاتر «راز گنجور» کاری از هانی حسینی و مرضیه نادری دربخش فیلم پرتال کانون به نشانی cinema.kpf.ir اکران می‌شود.
براساس این خبر، امسال در طول روزهای هفته‌ی ملی کودک، نمایش «آرزوهای یک موش کور» به کارگردانی وحید نفر در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران هر روز در ساعت ۱۷:۳۰ با تخفیف ویژه اجرای زنده خواهد داشت.
نمایش محیطی «نترسک» به کارگردانی مژگان رضائیان نیز در همین روزها در ساعت ۱۷ در محیط پارک لاله روبه‌روی مرکز تولید تئاتر کانون اجرای رایگان و عمومی می‌شود.
ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی