آخرین اخبار

فیلم آلمادوار پایان بخش جشنواره نیویورک شد

09:00:24 1400/05/14


به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، ملودرام «مادران موازی» ساخته «پدرو آلمادوار» که امسال اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی جشنواره ونیز تجربه خواهد کرد، فیلم اختتامیه جشنواره نیویورک نیز خواهد بود. 

«پنه لوپه کروز» که پیش از این در فیلم های «همه چیز درباره ماردم» و «وولور» نیز با «آلمادوار» همکاری داشته در «مادران موازی» هم ایفای نقش اصلی را بر عهده دارد. 

جشنواره فیلم نیویورک که سال گذشته به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، امسال بار دیگر به روال عادی و برگزاری حضوری بازخواهد گشت و فهرست فیلم های حاضر در این رویداد سینمایی به زودی اعلام خواهد شد. 

طبق اعلام پیشین، فیلم «تراژدی مکبث» ساخته «جوئل کوئن» با بازی «فرانسیس مک دورمند» و «دنزل واشنگتن» فیلم افتتاحیه این رویداد سینمایی خواهد بود و فیلم «قدرت سگ» به کارگردانی «جین کمپیون» نیز به عنوان فیلم محوری جشنواره انتخاب شده است. 

کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک، پخش «مادران موازی» را در آمریکا بر عهده دارد و این فیلم را از تاریخ ۲۴ دسامبر اکران خواهد کرد تا یکی از شانس های فصل جوایز سینمایی باشد.

داستان «مادران موازی» درباره دو زن از دو نسل متفاوت است که ارتباط عمیقی بین آنها پس از گذراندن مدت کوتاهی در بخش زایمان بیمارستان شکل می گیرد. 

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی