آخرین اخبار

گوهر خیراندیش نقش خواهر دوقلوی خود را بازی نمی‌کند

09:05:32 1392/08/11


گوهر خیراندیش که قرار بود در فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی نقش دو خواهر دوقلو را بازی کند، به دلیل مصدومیت تنها نقش یکی از خواهران را بازی می‌کند.

قرار است شهین سلیمی در این فیلم بجای خواهر دوقلوی خیراندیش جلوی دوربین برود.

خیراندیش که به همراه عوامل فیلم بهروز افخمی در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برای فیلمبرداری به رینه - پلور دماوند رفته بود، در یکی از صحنه‌ها با ماشین در حال حرکت بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف کرده و مصدوم شد.

در فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده، رامبد جوان، مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، امیرعلی دانایی و آزاده اسماعیل‌خانی حضور دارند.

این فیلم تولید مشترک بشرا فیلم و بهروز افخمی است. فیلمنامه «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را مرجان شیر محمدی نوشته که پیش از این نگارش رمانی به همین نام را بر عهده داشته و همزمان با نمایشگاه کتاب امسال منتشر شده است. این فیلم قصه‌ای اجتماعی بر اساس روابط آدم‌ها دارد و جدید‌ترین فعالیت بهروز افخمی بعد از «سن پطرزبورگ» است.

مهدی فخیم‌زاده نویسنده و کارگردان سینما در این فیلم در نقش پرویز حضور دارد. وی عمدتا در آثاری که خود ساخت آن‌ها را برعهده دارد مقابل دوربین قرار می‌گیرد و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» از معدود فیلم‌هایی است که فخیم‌زاده مقابل دوربین یک کارگردان دیگر بازی می‌کند.



.


خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی