آخرین اخبار

افتراق تا پایان خرداد ادامه دارد

09:00:31 1400/03/18


به گزارش ایسنا، این نمایش نوشته کریستوفر دورنگ و تر الکساندر والنزا با ترجمه هایده حائری مترجم حوزه تئاتر است که توانسته در جشنواره کشوری-دانشجویی نماوا که مختص دانشگاه‌هایی است که در آنها رشته درسی تئاتر به صورت مستقل وجود ندارد، جزء آثار برگزیده و به عنوان نماینده دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کند.

محمد اسماعیلی که کارگردانی این اثر را به عهده داشته، درباره اجرای این متن اپیزودیک می‌گوید: اینکه ما آدم‌ها بتوانیم تفاوت دیدگاه و جهان‌بینی یکدیگر را درک کنیم، شاید یکی ازمهم‌ترین نیازهای امروزه بشر است. دغدغه اصلی این نمایش این است که با نگاهی به تعریف یونگ از ناخودآگاه فردی و روانشناسی تحلیلی، این تفاوت دیدگاه و تفکر در انسان ها را تشریح کند.

در این اثر با نمایش موقعیت‌های گوناگون و عکس‌العمل‌های متفاوت آدم‌ها به واکاوی این موضوع پرداخته می‌شود. چه بسا که با درک این موضوع توسط آدم‌ها بتوان راهی برای ایجاد و برقراری دیالوگ در جامعه پیدا کرد.

او ادامه داد:ما از ابتدا بنا را هم بر اجرای جشنواره‌ای و هم اجرای عموم گذاشتیم و خوشحالم که تا به امروز استقبال خوبی از آن شده است.

گفتنی است که بلیت‌های این نمایش از سایت تیوال قابل تهیه است و ساعت اجرا 17:30 است. تماشاخانه دیوارچهارم واقع در خیابان طالقانی، بین فلسطین و نادری، نبش کوچه فریمان پلاک 542 واقع شده است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی