آخرین اخبار

برای رفتن به سینما بلیت می‌خرم/ ماجرای دشمنی با مایکل مور

19:40:50 1394/02/05


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کلینت ایستوود شاید یکی از مشهورترین انتقامجویان فیلم‌های سینمایی باشد، اما ستاره «هری کثیف» هرگز شنل نمی‌پوشد تا به جنگ جنایت برود.

این کارگردان و بازیگر در برنامه پرسش و پاسخی که چهارشنبه درباره زندگی و شغلش در نمایشگاه «سینماکان» در لاس وگاس ترتیب داده شده بود، شرکت کرد و از مسایل مختلفی سخن گفت.

او گفت: من فیلم‌های بزرگسالان را ترجیح می‌دهم. این جمله او به این معنی بود که او مکان ندارد پروژه مشترکی با کمپانی مارول و قهرمانانش داشته باشد. او همچنین آشکار ساخت که با همه شهرت جهانی‌اش، هنوز برای رفتن به سینما و تماشای فیلم بلیت می‌خرد. او به تازگی به تماشای فیلم «هتل بزرگ بوداپست» نشست و قصد دارد از پسرش اسکات  در فیلم «طولانی‌ترین راندن» حسابی حمایت کند. 

این برنده اسکار که به تازگی با جدیدترین فیلمش «تک تیرانداز آمریکایی» بزرگترین موفقیت تجاری‌اش را نیز تجربه کرده و فیلمش پرفروش‌ترین فیلم داخلی آمریکا در سال ۲۰۱۴ شد، بار دیگر تاکید کرد که هیچکس واقعا از زاویه دید خانواده‌های آنهایی که به جنگ عراق یا افغانستان رفته‌اند، به این مساله نگاه نکرده است.

ایستوود که پس از انصراف اسپیلبرگ از کارگردانی این پروژه، روی صندلی کارگردانی نشست، گفت: وقتی اسپیلبرگ به او زنگ زد تا مطمئن شود که وی این فیلم را کارگردانی می‌کند به او گفت یک بار دیگر دارم پسمانده تو را برمی‌دارم.

با این حال ایستوود خبر جدیدی مبنی بر کارگردانی فیلمی درباره ریچارد جِوِل فردی که جریان تروریسم در المپیک آتلانتا را کشف کرد، رد کرد و گفت هنوز معلوم نیست که این فیلم ساخته شود.

در این گفتگو او به محبوب‌ترین کارگردان‌هایش چون دون سیگل و سرجیو لئونه هم اشاره کرد و از فیلم‌های محبوبش «نابخشوده»، «بچه میلیون دلاری» و «یاغی جوسی والس» حرف زد. او همچنین وارد بعضی موارد مناقشه برانگیز هم شد و از جمله از دشمنی‌اش با مایکل مور گفت.

مایکل مور کارگردان «بولینگ کلمباین» زمانی ادعا کرده بود ایستوود زندگی او را در مراسم شام اهدای جوایز هیات نقد فیلم ملی در سال ۲۰۰۵ به خطر انداخته و گفته است اگر مایکل مور زمانی با دوربین پا به خانه اش بگذارد به او شلیک خواهد کرد.

ایستوود در این باره گفت از این که مور به خانه چارلتون هستون رفته بود و در این فیلم او را برای کنترل اسلحه به سیخ کشیده بود، خیلی ناراحت شده بود چون این بازیگر در آن زمان بیمار بود و آلزایمر داشت. ایستوود افزود: اگر کسی بگوید من مایکل مور را تهدید به کشتن کردم، این واقعیت ندارد. او پس از یک مکث کوتاه گفت: البته این ایده بدی هم نیست... و با خنده حضار روبه رو شد.  



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی