آخرین اخبار

«ام‌تی‌وی»،«بخت پریشان» را برگزید

18:56:53 1394/01/24


فیلم «بخت پریشان» در رقابت با فیلم‌های نامزد اسکار، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» در سال 2015 شد.

به گزارش تله سینما به نقل از (ایسنا)، مراسم اعطای جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» در سال 2015 در حالی برگزار شد که فیلم «بخت پریشان» ساخته «جاش بون» در رقابت با فیلم‌های مطرحی و نامزد اسکاری چون «بچگی»، «سلما»، «شلاق» و «تک تیرانداز آمریکایی» و همچنین قسمت اول «بازی بقاء: مرغ مقلد» و «نگهبانان کهکشان» موفق به کسب جایزه بهترین فیلم سال این رویداد سینمایی شد.

این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام به قلم «جان گرین» است که در آن «شایلن وودلی»، «انسل الگورت» و «نات وولف» نقش‌آفرینی می‌کنند.

در بخش بهترین بازیگر مرد جوایز فیلم «ام‌تی‌وی» نیز «بردلی کوپر» برای بازی در فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» موفق به کسب جایزه شد، در حالی که در این بخش «کریس پرت»، «انسل انگورت» و «چانینگ تاتوم» نیز نامزد کسب جایزه بودند.

در بخش بهترین بازیگری زن این رویداد سینمایی نیز «شایلن وودلی» در رقابتی سخت با چهره‌های مطرحی چون «جنیفر لاورنس»، «اما استون»، «ریس ویترسپون» و «اسکارلت یوهانسون» جایزه را از آن خود کرد.

جایزه بهترین باریگر کمدی این رویداد سینمایی نیز به «چانینگ تاتوم» برای فیلم «خیابان جامپ، شماره 22» اعطاء شد.

جایزه سینمایی ام‌تی‌وی (MTV Movie Awards) یک مراسم اعطای جوایز سینمایی است که توسط ام‌تی‌وی از سال ۱۹۹۲ هرساله برگزار می‌گردد.

از ویژگی‌های این مراسم حضور افراد مشهور و اجرای موسیقی است.

در این مراسم سالانه نامزدها را، تولیدکنندگان و مدیران اجرایی ام‌تی‌وی انتخاب می‌کنند اما برندگان به صورت آنلاین توسط عموم مردم برگزیده می‌شوند.



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی