آخرین اخبار

شهرزاد کمال‌زاده: «بچه‌های نسبتا بد» مردمحور است

12:12:42 1392/08/05


شهرزاد کمال‌زاده، بازیگر نقش «طلا» در سریال «بچه‌های نسبتا بد» معتقد است: ضمن اینکه همه‌ی بازیگران دوست دارند با آقای مقدم کار کنند، اما کار با ایشان سخت است.

 

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی همکاری با سیروس مقدم نیز بیان کرد: تجربه‌ی دومم است که با آقای مقدم کار می‌کنم، حدود هفت - هشت سال پیش تله‌فیلم «کابوس» را در خدمتشان بودم، اصولا کار با آقای مقدم سخت است.

 

وی ادامه داد: اما همه‌ی بازیگران دوست دارند با ایشان کار کنند چون هم کارگردانی حرفه‌ای هستند و هم اخلاق خیلی خوب و حرفه‌ای دارند.

 

این بازیگر همچنین خاطرنشان کرد: سریال «بچه‌های نسبتا بد» مردمحور است و خانم‌ها در آن خیلی کمرنگ هستند اما فکر می‌کنم با همه‌ی این‌ها نقش من خاص و جذاب است.

 

 

کمال‌زاده در پایان درباره‌ی نقش خود توضیح داد: درباره‌ی نقشم خیلی نمی‌توانم صحبت کنم چون مخاطب خودش باید با این نقش جلو برود و اگر من از الان راجع‌ به نقشم توضیح دهم مخاطب نسبت به آن ذهنیت پیدا می‌کند. اما نقش من یک نقش خاکستری است و تا حالا چنین نقشی را بازی نکرده‌ام.

 

به گزارش ایسنا، سریال «بچه‌های نسبتا بد» به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود که بازیگرانی چون حمید گودرزی، میلاد کی‌مرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی، یوسف تیموری، شهرزاد کمال‌زاده، مجید مشیری، محمد مطیع، مهرانه مهین‌ترابی، اکبر عبدی و ... در آن بازی کرده‌اند.



.


ایسنا

عناوین تصادفی