آخرین اخبار

مشغول ساخت قسمت ۲۷ «دردسرهای عظیم» هستیم/ امیدوارم شرمنده نشویم

19:29:25 1394/01/23


برزو نیک نژاد فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت سری دوم «دردسرهای عظیم» اظهار کرد: پس از ساخت و پخش «دردسرهای عظیم» که خوشبختانه با استقبال مردم روبرو شد، از روز گذشته جمعه ۲۱ فروردین ساخت ادامه این مجموعه از قسمت ۲۷ را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: اصلا این موضوع که یک سال از پخش سریال گذشته مطرح نیست و خود من که فکر می‌کنم بعد از قسمت ۲۶ «دردسرهای عظیم» که بچه‌ای وارد ماشین لطیف شد، به ادامه قصه می‌پردازیم و حالا همین کودک بخشی از قصه ما را جلو می‌برد. بعد به ازدواجی می‌رسیم که قرار است سر بگیرد یا سر نگیرد. در صورتی که سر گرفت هم به مشکلاتی می‌پردازیم که این زوج درگیر آن خواهند بود.

فضای شاد قصه را حفظ می‌کنیم

این کارگردان یادآور شد: با وجود مشکلاتی که برای شخصیت‌ها در قصه رخ می‌دهد تلاش می‌کنیم فضای شاد و مفرح آن را حفظ کنیم و مثل سری اول بگوییم هر اتفاقی ممکن است در زندگی ما بیفتد اما با امید می‌توانیم تمام آن‌ها را حل کنیم.

نیک‌نژاد ادامه داد: امیدواریم شرمنده مردم نشویم و کاری در خور شأن مخاطب تولید کنیم. لوکیشن اصلی کار ما نیز در سوهانک است. در قصه اینطور بیان می‌شود که مهندس فرحان موفق به گرفتن مجوز شده و برای ساخت و ساز آن خانه اقدام می‌کند. در فاصله ساخت آن خانه نیز، منزل جدیدی برای منیر خانم صاحبخانه و دیگران می‌گیرد تا آنجا زندگی کنند.

حضور تمام بازیگران سری اول با 4 بازیگر جدید

کارگردان «دردسرهای عظیم» با بیان اینکه تمام بازیگران سری قبل در کار هستند، تأکید کرد: البته فریده سپاه منصور، حسین محب اهری، مه لقا باقری و امیرحسین صدیق نیز به جمع بازیگران اضافه شده‌اند و در بیشتر قسمت‌ها بازی خواهند داشت. بازیگران دیگری نیز در کار داریم که هر کدام شاید دیگر یکی دو قسمت بازی داشته باشند.

وی در پایان اعلام کرد: در هر صورت شخصیت‌های اصلی همان هستند و روابط آنها و ساختمان قصه دچار تغییر جدی نخواهد شد. ما اکنون کار را در پایتخت ادامه می‌دهیم اما خارج از تهران هم تصویربرداری خواهیم داشت.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی