آخرین اخبار

سه چهارم «تعبیر وارونه یک رویا» ضبط شد/ امکان پخش رنگی

19:29:25 1394/01/23


به گزارش خبرگزاری مهر، سید کمال طباطبایی با اعلام این خبر گفت: مراحل پست پروداکشن همزمان در حال انجام است و ضبط کار به صورت رج قسمتی انجام و صحنه‌ها براساس قسمت‌های سریال و به ترتیب قسمت‌ها گرفته می‌شود. البته این گونه تولید، ریتم کار را کندتر کرده است.

وی افزود: آهنگساز این پروژه عباس عبدی است که هم اکنون در کشور اکراین مراحل ضبط موسیقی این کار را شروع کرده است. از طرفی تدوین و صداگذاری سریال هم با جدیت در حال انجام است.

تهیه کننده فیلم «توفیق اجباری» تصریح کرد: در حال حاضر پنج قسمت از سریال به طور کامل آماده شده و چند قسمت دیگر هم سکانس‌های خالی دارد که با تصویربرداری آنها این قسمت‌ها نیز بسته می‌شود.

طباطبایی همچنین از افزایش تایم مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا خبر داد و افزود: ابتدا قرار بر این بود که این سریال در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شود اما با این افزایش تایم که به سریال خورده است، قطعا از این تعداد و ۴۵ دقیقه بیشتر خواهد شد اما همه این‌ها بستگی به فیلمبرداری و مونتاژ خواهد داشت.

تهیه کننده فیلم «سالاد فصل» ابراز امیدواری کرد در صورت فراهم شدن همه شرایط مراحل تصویربرداری این سریال تا نیمه خرداد به اتمام برسد.

وی اظهار کرد: مقدار زمان ضبط کار براساس صحنه‌ها متفاوت است. زمانی که صحنه‌ها اکشن است روزانه دو دقیقه کار تولید می‌شود، در صحنه‌ها و لوکیشن‌های داخلی روزانه ۱۱ دقیقه کار ضبط می‌شود و در صحنه‌های شهری هم این زمان متغیر است اما هم اکنون به طور میانگین روزانه حدود شش دقیقه ضبط مفید انجام می‌شود.

تهیه کننده سریال «تعبیر وارونه یک رویا» همچنین گفت: تا سه روز گذشته گروه در منزل روانبخش با بازی فرهاد قائمیان در خیابان اندرزگو بودند و قرار است امروز یا فردا صحنه‌های مربوط به مترو و فرهنگسرا را تصویربرداری کنیم.

طباطبایی از اضافه شدن ۱۰ بازیگر جدید به پروژه خبر داد و گفت: نگار عابدی، صالح میرزاآقایی و شیوا خسرومهر از جمله این بازیگران هستند.

وی درباره مشکلات خاص تولید سریال‌هایی با مضامین سیاسی و امنیتی گفت: ساخت سریال‌هایی با چنین موضوعاتی به مراتب دشوارتر از سریال‌هایی با داستان ملودرام اجتماعی ساده است و باید اذعان کنم که «تعبیر وارونه یک رویا» جزو مجموعه‌های سخت تلویزیونی است.

طباطبایی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کماکان تصمیم بر این است که سریال به صورت سیاه و سفید پخش شود، تصریح کرد: درصورت رفع مشکلات تجهیزات فنی پخش سازمان صدا و سیما، این سریال به صورت سیاه و سفید پخش خواهد شد اما در غیر این صورت، ناگزیر کار به صورت رنگی روی آنتن می‌رود.

او در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه‌روزی همه عوامل تولید، سریال «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی هر چه سریع‌تر آماده پخش شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی