آخرین اخبار

مردم از «تمشک» حمایت می‌کنند/ ساخت سریال در سال جدید

07:30:46 1394/01/15


سامان سالور کارگردان فیلم سینمایی «تمشک» درباره آخرین وضعیت فروش این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: پس از تاخیر در اکران این فیلم سینمایی در نهایت «تمشک» در بدترین شرایط ممکن پس از پایان جشنواره فیلم فجر در اسفندماه که به اصطلاح زمان مرده سینما است، روی پرده رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه برخلاف تصور از اسفندماه تا کنون که در تعطیلات نوروز به سر می بریم فیلم با استقبال نسبی از سوی تماشاگران در تهران و شهرستان ها مواجه بوده و اکران «تمشک» همچنان در برخی از شهرستان ها ادامه دارد و تا امروز بیش از ۴۰۰ میلیون تومان فروخته است.

کارگردان فیلم سینمایی «سیزده ۵۹» بیان کرد: استقبال نسبی مردم از این فیلم سینمایی در بدترین شرایط اکران، به من ثابت کرد مخاطب سینمای ایران درک عمیقی از حمایت از سینمای مستقل دارد و همین درک موجب فروش نزدیک به نیم میلیاردی «تمشک» شده است.

این کارگردان جوان حمایت از سینمای مستقل را سرمایه گذاری در صنعت سینما دانست و گفت: به نظر من یکی از راه های برون‌رفت سینمای ایران از اقتصاد ورشکسته حمایت از سینمای مستقل است؛ سینمایی که متاسفانه مسئولان امر از آن غافل هستند.

سالور درباره فعالیت های آتی خود در سال جدید گفت: دو فیلمنامه آماده کار با موضوعات اجتماعی با نام های «انزوا» و «سال کبیسه» دارم و منتظرم تا ببینم فروش واقعی فیلم «تمشک» از گیشه چقدر می شود و در نهایت به شکل مستقل وارد مرحله تولید شوم.

نویسنده و کارگردان فیلم «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» در پایان صحبت هایش با اشاره به نگارش فیلمنامه‌ای برای تلویزیون گفت: یکی دیگر از فعالیت های پیش‌رو ساخت سریال برای تلویزیون است و در حال حاضر مشغول نگارش فیلمنامه هستم و در صورت فراهم بودن شرایط این سریال تلویزیونی را در سال جدید کارگردانی خواهم کرد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی