آخرین اخبار

اعتراض فخیم‌زاده به سانسور سریال «فوق سری»: آنچه می‌بینید لاشه‌ای از سریالی‌ست که من ساختم

20:45:56 1394/01/14


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فخیم‌زاده در صفحه شخصی فیس‌بوکش یادداشتی را منتشر کرده و در آن نسبت به سانسور اثرش اعتراض کرده است. 

او در این یادداشت نوشته: « دوستان عزیز سریالی که این روزها به نام فوق سری از شبکه یک سیما پخش می‌شود سریال من نیست، بلکه لاشه‌ای لت و پار شده از سریالی است که من ساختم. این سریال توسط نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پخش شبکه یک سیما به صورتی باور نکردنی سلاخی و تکه پاره شده و هیچ قسمتی از تعرض و دستکاری و جابه‌جایی و تعویض مکالمات مصون نمانده است و البته این امر در شرایطی صورت پذیرفته که در تمام مراحل تولید، مدیران شبکه یک و مسئولین ناجی هنر که زیر مجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است، در جریان چگونگی و اجزای فیلمنامه و تک تک صحنه‌ها قرار داشتند و کلیه قسمت‌ها با حضور و تایید کارشناس نیروی انتظامی (سرهنگ عبدالله قاسمی) تصویربرداری شده است. چگونگی این فعل و انفعالات را به زودی طی یادداشتی از طریق رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهم رساند.» 

آخرین قسمت سریال «فوق سری» که در ایام نورز از شبکه سیما پخش می‌شد فردا ۱۴ فروردین نمایش داده خواهد شد. در این سریال مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی و ... بازی کرده‌اند. 

۵۷۵۷



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی