آخرین اخبار

پخش نکردن آنونس «شب، بیرون» از تلویزیون/ مهربان تر باشید

20:01:14 1394/01/09


کاوه سجادی حسینی کارگردان فیلم سینمایی «شب، بیرون» درباره پخش نشدن آنونس های این اثر از تلویزیون به خبرنگار مهر گفت: از سوی مسئولان گروه «هنر و تجربه» به من اعلام شد که تلویزیون آنونس فیلم را پخش نمی کند و دلیل مشخصی هم نیاورده اند.

وی ادامه داد: من از مسئولان رسانه ملی می خواهم که با فیلم های تجربی مهربانانه تر برخورد کنند و حمایت خود را از این گروه تازه تاسیس سینمایی و آثارش دریغ نورزند. درباره آنونس فیلم «شب، بیرون» هم اگر موردی از نظر آنها برای پخش مناسب نبوده می توانند دیالوگ برقرار کرده و موارد مدنظرشان را بگویند تا اگر برای ما مقدور بود آنونس جدیدی در اختیارشان قرار دهیم. به اعتقاد من با ممنوعیت و قهر چیزی حل نمی شود بلکه در سایه همدلی و برقراری گفتگو می توان بسیاری از مسایل را حل و فصل کرد.

کارگردان فیلم «بوفالو» به ورود مدیران جدید به رسانه ملی اشاره کرد و گفت: با تغییر مدیریت در رسانه ملی این امید می رود که نگاه و تفکر جدید وارد صدا و سیما شود و مدیران جدید با هنر و سینما از سر لطف و دوستی وارد شوند. همچنین امید می رود نگاه سلیقه ای و محافظه کارانه کنار گذاشته شود و به ویژه در مواجهه با گروه «هنر و تجربه» این برخوردها متفاوت تر باشد.

سجادی حسینی اضافه کرد: آثاری که در گروه «هنر و تجربه» اکران می شوند همانطور که از نام گروه مشخص است، آثاری هنری و تجربی هستند که باید مورد عنایت و حمایت بیشتری قرار گیرند. حال که سازمان سینمایی این حمایت را انجام داده امید می رود دیگر نهادها و ارگان ها نیز دست یاری بدهند تا این گروه به پایندگی و بالندگی برسد. اگر این گروه تازه تاسیس از چند جا ضربه بخورد قطعا نمی تواند موفقیت کسب کند و اینگونه می شود که منتقدان می گویند این گروه هم همچون تجربه های قبلی شکست خورد.

وی در پایان عنوان کرد: اگر می خواهیم سینمای تجربی و هنری و همچنین گروه «هنر و تجربه» پویایی خود را حفظ کند و به اهدافش برسد لازم است از آن حمایت شود.

در فیلم «شب، بیرون» که به تهیه کنندگی پرویز پرستویی ساخته شده است بازیگرانی همچون سهیلا گلستانی، باران کوثری، هومن سیدی، نگار عابدی و ....حضور دارند و ماجرای دختری است که پیش از مهاجرت شبی را می خواهد در خیابان های تهران با گرفتن فیلم سپری کند. در این مسیر او به همراه برادر و یکی از دوستانش با آدم های متفاوتی آشنا می‌شود و از مکان های خاطره انگیزی همچون تئاترشهر، حسن آباد، راه آهن و ... عبور می‌کند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی