آخرین اخبار

اهالی موسیقی در ایام نوروز «امضا» می‌دهند

14:16:21 1393/12/28


به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «امضا» با حضور خوانندگان مطرح نوروز امسال پخش می‌شود. این برنامه که در ایام نوروز از شبکه اول سیما پخش خواهد شد، در هر قسمت با یکی از خوانندگان سرشناس در خصوص آثار خاطره‌ساز، حواشی و پشت پرده‌های جالب و ترانه‌های به یاد ماندنی به گفت و گو می‌نشیند.

حسام‌الدین سراج، فریدون آسرایی، خشایار اعتمادی، امیر تاجیک، مانی رهنما، رضا صادقی، علی لهراسبی، حمید حامی، بهنام صفوی، محمد علیزاده، حمید عسگری، روزبه نعمت‌الهی، مجتبی کبیری، علی اصحابی، سعید عبداللهی، علی زند وکیلی و زنده‌یاد مرتضی پاشایی از جمله چهره‌های موسیقایی حاضر در این برنامه هستند که به پشت صحنه کاری آنها پرداخته شده است.

«امضا» از هشتم فروردین ماه هر شب حدود ساعت ۱۲ روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود.

بهراد صاحبقرانی کارگردان این برنامه است، فرشاد شکیبی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و بهامین تورانی مجری و مدیر تولید، رضا زینعلی تصویربردار، علی ذوالفقاری صدابردار، حامد واحدنژاد جانشین تولید، سعید قربانیان دستیار تهیه، بهراد صاحبقرانی و شیما عرب‌نیا تدوین، رومینا توانگر، ترگل احیایی دستیاران تدوین و فرناز خالدی طراح لوگو سایر عوامل آن هستند. همچنین حسین توکلی تیتراژ این برنامه را خوانده است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی