آخرین اخبار

لزوم حفظ محیط زیست در ایام نوروز/ سبقت بی‌جا نگیرید

14:16:19 1393/12/28


آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امیدوار است در سال جدید اتفاقات خوبی برای مردم رخ دهد، توضیح داد: یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد، بحث محیط زیست و سفرهای داخلی است. در همین راستا از هموطنان عزیز می خواهم تا در طول سفرهای نوروزی از ریختن زباله در پیرامون خود و طبیعت، خودداری کنند و به خاطر داشته باشند که این تعطیلات برای کارمندان شهرداری هم است. 

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که «از ما است که بر ما است». بنابراین به یکدیگر کمک کنیم تا حاشیه جاده ها و کنار دریا تا پایان نوروز زیبایی خود را حفظ کنند. فرقی نمی کند که به شمال، جنوب و یا شرق و غرب سفر می کنید مهم این است که بتوانیم محیط پیرامون خود را پاک و تمیز نگه داریم.

بازیگر فیلم سینمایی «یکی می خواد باهات حرف بزنه» بیان کرد: از مسافران و هموطنان عزیز می خواهم که در طول سفر در جاده از سبقت های بی جا و سرعت بالا خودداری کنند و اگر با ترافیک مواجه شدند، با آرامش آن را تحمل کنند تا به پایان برسد نه اینکه به جاده خاکی بزنند و به دیگران بی احترام کنند.

وی اضافه کرد: مطمئن باشیم که اگر به قوانین و مقررات احترام بگذاریم، شاهد هیچ تصادفی در جاده ها نخواهیم بود و یک سال ناراحت کننده را نخواهیم داشت.

نعمتی در پایان صحبت هایش گفت: به مردم عزیز پیشنهاد می کنم تا در طول نوروز فیلم «انارهای نارس» را تماشا کنند تا به این ترتیب از سینمای مستقل حمایت صورت گیرد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی