آخرین اخبار

فیلم «دربست» آماده پخش شد

08:02:18 1393/12/26


به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم سینمایی «دربست» با اشاره به پایان یافتن آخرین مراحل فنی این فیلم گفت: تولید «دربست» تابستان امسال آغاز و در تهران فیلمبرداری شد.

دربست

مصطفوی که این فیلم را به طور مشترک با حسن علیمردانی تهیه کرده است، درباره تولید «دربست» گفت: فیلم یک اثر اجتماعی با داستانی متفاوت است که تمامی سکانس های آن در طول مدت یک ماه و در خیابان های تهران فیلمبرداری شده است.

دربست

این تهیه کننده در ادامه به بازی های متفاوت بازیگران در نقش هایی که تا بحال آنها را تجربه نکرده اند اشاره کرد و «دربست» را فیلمی پربازیگر دانست .

شقایق فراهانی، رضا ناجی، امیرحسین صدیق، فرزین صابونی، بیژن بنفشه خواه، حسین سلیمانی، محسن افشانی، خاطره حاتمی، احسان کرمی، مهدی نصرتی با حضور نیما شاهرخ شاهی، صادق هاتفی و نرگس محمدی گروه بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

دربست

عوامل و دست اندرکاران «دربست» عبارتند از تهیه کنندگان: حسن مصطفوی، حسن علیمردانی، کارگردان: علی خامه پرست، نویسندگان: احسان الله دادی، امیر نوروزی، مدیر فیلمبرداری: حسن علیمردانی، مدیر صدابرداری: نظام الدین کیایی، تدوین: شاهین یارمحمدی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فروزان جلالی، فیلمبردار: وحید ابراهیمی، طراح صحنه و لباس:علی خامه پرست، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تدارکات: محمدرضا رسولی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی