آخرین اخبار

استقبال از «سیندرلا»

19:12:53 1393/12/25


استقبال جهانی از بازسازی جدید «سیندرلا» محصول کمپانی دیزنی‌، این فیلم را پرفروش‌ترین فیلم این هفته سینمای جهان کرد.

به گزارش تله سینما به نقل از (ایسنا)‌، فیلم «سیندرلا» محصول جدید دیزنی با فروش 62.4 میلیون دلاری عنوان پرفروش‌ترین فیلم بازار بین‌المللی سینمای جهان را در این هفته از آن خود کرد.

این فیلم با فروش 25 میلیون دلاری در چین‌، رکورد فروش آغازین ماه مارس را در سینماهای این کشور آسیایی شکست و در سایر کشورهای آسیایی چون هنگ کنگ‌، مالزی و تایلند نیز عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.

«سیندرلا» که بازسازی سینمایی انیمیشنی با همین نام محصول سال 1915 است، در پنج کشور لاتین که این هفته به روی پرده رفت نیز در صدر جدول فروش هفتگی جای گرفت که در این میان مکزیک با ثبت فروش 5 میلیون دلاری بهترین عملکرد را داشت.

محصول جدید کمپانی دیزنی در 19 کشور اروپایی نیز اکران خود را آغاز کرد و در 12 بازار صدرنشین گیشه شد و سینماهای ایتالیایی با فروش 4.6 میلیون دلاری بهترین بازار اروپایی این فیلم بودند.

انیمیشن «قهرمان بزرگ6» فاتح اسکار بهترین انیمیشن امسال نیز با فروش این هفته خود مجموع فروش جهانی خود را به رقمی بالغ بر 632 میلیون دلار ارتقاء داد تا پرفروش‌ترین انیمیشن سال 2014 سینمای جهان نام بگیرد.

همچنین فیلم «مرد پرنده» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم امسال با اضافه کردن 1.8 میلیون دلار در 28 کشور جهان‌، مجموع فروش خود در گیشه بین‌المللی را به بیش از 56 میلیون دلار ارتقا داد.

فیلم تخیلی «Chappie» که دومین هفته نمایش خود در گیشه بین المللی را تجربه می‌کند با کسب 13.6 میلیون دلار در سینماهای 68 کشور جهان به مجموع فروش خارجی 33.4 میلیون دلار دست یافت و قرار است از نهم آوریل در ایتالیا، از 16 آوریل در سینماهای برزیل و از تاریخ 23 می در ژاپن اکران خود را آغاز کند.

کمدی جدید «تمرکز» با بازی «ویل اسمیت» نیز توانست در این هفته در سینماهای سراسر جهان عملکرد خوبی را با فروش 13.5 میلیون دلار در 61 کشور جهان ثبت کند که در این میان سینماهای مکزیک و ایتالیا با فروش به ترتیب 1.6 و 1.4میلیون دلار بهترین بازارهای این فیلم جدید بودند.

فیلم تخیلی «صعود به مشتری» که هفته گذشته به لطف فروش خود در سینماهای چین صدرنشین گیشه جهانی بود، همچنان به روند فروش خوب خود در این کشور آسیایی ادامه داد و در دومین هفته نمایش خود 8.1 میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش بالغ بر 40 میلیون دلار در چین دست یابد.

این فیلم تخیلی در مجموع در این هفته 8.7 میلیون دلار در 37 کشور جهان فروش داشت تا به امروز 125 میلیون دلار در گیشه بین المللی فروخته باشد.

فیلم نامزد اسکار «تک تیرانداز آمریکایی» پرفروش‌ فیلم جنگی تاریخ سینمای جهان نیز که هم اکنون در 57 کشور جهان به روی پرده است، در این هفته 8 میلیون دیگر فروخت تا به مجموع فروش خارجی بیش از 175 میلیون دلار برسد و در این میان سینماهای فرانسه برای چهارمین هفته پیاپی بهترین بازار خارجی این فیلم جنگی بود.



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی