آخرین اخبار

کمیته اکران فیلم «محمد رسول الله» تشکیل می شود/ توضیح تهیه کننده

20:06:53 1393/12/24


به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مجیدی کارگردان و محمدمهدی حیدریان مدیر پروژه فیلم «محمد رسول الله» در پیامی ضمن تشکر از نقش سازنده فروزنده رئیس پیشین بنیاد مستضعفان، نگاه فرهنگی و مردمی رییس جدید بنیاد جناب سعیدی کیا را فرصتی مغتنم برای حوزه فرهنگ و هنر دانستند.

آنها اظهار امیدواری کردند با توجه به عزم وی در تکمیل حرکت قبلی بنیاد مستضعفان مبنی بر استمرار توجه فرهنگی به حوزه سینما که با دستور سعیدی ‏کیا برای اکران مناسب فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) صورت گرفته از کمک ‏های بنیاد مستضعفان به حوزه زیرساخت فرهنگ و مخصوصاً سالن های سینما که قرار است به زودی انجام شود، قدردانی کردند.

آنان همچنین از تلاش برای اکران مناسب داخل و خارج فیلم که همچنان با پشتیبانی صادقیان معاون هماهنگی بنیاد سیاستگذاری و برنامه ‏ریزی بنیاد صورت خواهد گرفت، خبر دادند و اضافه کردند بناست کمیته اکران این فیلم در شرکت سینمایی نور تابان که علاوه بر مالکیت و تهیه کنندگی، پخش فیلم را هم به عهده دارد تشکیل و پیش بینی های لازم را انجام دهند.

کارگردان و مدیر پروژه فیلم محمد رسول الله (ص) در پایان سال فرصت را مغتنم دانستند تا از مجموعه بنیاد مستضعفان و فروزنده و سعیدی کیا و صادقیان به جهت تلاش ها و کمک هایان تشکر کنند. 

این خبر در حالی به دست رسانه ها رسید که ایمیلی از شرکت نور تابان نیز به دستمان رسید که در آن تاکید شده بود منبع رسمی همه اخبار مربوط به پروژه سینمایی «محمد رسول الله» این شرکت است. 

توضیح شرکت نور تابان           

در ایمیل رسیده آمده است: نظر به مصاحبه جناب آقاي حيدريان مدير محترم پروژه فيلم سينمايي محمد(ص) در خصوص اكران اين فيلم در عيد سعيد فطر و ضرورت اطلاع يافتن اصحاب محترم رسانه و افكار عمومي از زمان دقيق اكران اين فيلم سينمايي فاخر، به اطلاع مي رساند همان گونه كه سابقا بعرض رسيد مرجع انتشار كليه اخبار رسمي و موثق اين فيلم شركت سينمايي نور تابان بعنوان تهيه كننده رسمي اين فيلم سينمايي است و هرگونه انتشار و نشر اخبار توسط ساير دست اندركاران عزيز اين فيلم فاقد اعتبار است.                     

 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی