آخرین اخبار

«آژانس شیشه‌ای» حاتمی‌کیا، دوباره در تلویزیون

18:24:47 1393/12/21


به گزارش ، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن‌های «بال‌ها»، «آژانس شیشه‌ای»، «گلنار» و «ستارگان خاک» تعطیلات آخر هفته از شبکه دو سیما پخش می‌شوند.

فیلم سینمایی «گلنار» که سال 67 به کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی تولید شده، روز پنجشنبه در کنداکتور پخش شبکه دو قرار گرفته است. این فیلم سینمایی که از ساعت 8 روی آنتن می‌رود، درباره دختر بچه‌ای به نام گلنار است که با پدر بزرگ و مادر بزرگش زندگی می‌کند، او روزی به کنار چشمه می‌رود تا آب بیاورد اما...

فیلم تلویزیونی «بازیچه» به کارگردانی تورج منصوری و تهیه کنندگی مشترک منوچهر آذر، تورج منصوری نیز پنجشنبه از ساعت 23:45 دقیقه از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

این فیلم با بازی عزت اله انتظامی و نسرین مقانلو درباره صاحب یک شرکت مضاربه‌ای است که برای تهیه ویزای سفر برای دخترش فرشته، او را به عقد راننده خود امیر درمی آورد و همین تصمیم ماجراهای متفاوتی را برای وی رقم می‌زند.

شبکه دو سیما جمعه از ساعت 23 نیز فیلم «آژانس شیشه‌ای» اثر به یاد ماندنی ابراهیم حاتمی را پخش خواهد کرد.

آژانس شیشه‌ای محصول سال 1376 است که پرویز پرستویی، حبیب رضایی، رضا کیانیان، قاسم زارع، بیتا بادران، بهروز شعیبی و فرشید زارعی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن «بال‌ها» ساخته الگا لوپاتو، محصول سال 2012 کشور روسیه نیز جمعه 22 اسفند از ساعت 9 پخش می‌شود.

در خلاصه این انیمیشن آمده: در جریان مسابقات آکروباتیک، یک هواپیما که احتمال می‌رفت برنده مسابقه باشد سقوط می‌کند و از بین می‌رود. در پی این ماجرا، هواپیمای جوانی پیدا می‌شود که آرزو دارد بتواند قهرمان این مسابقات شود او هر چند با تمسخر دیگران مواجه می‌شود اما سعی می‌کند به هدفش برسد.

فیلم سینمایی «ستارگان خاک» به کارگردانی عزیزاله حمید‌نژاد، جمعه 22 اسفند ماه ساعت 17 به روی آنتن می‌رود.



تله سینما

تسنیم

عناوین تصادفی