آخرین اخبار

کریستین بیل ، نقش حضرت موسی را بازی می کند

15:31:33 1392/05/24


ریدلی اسکات فیلم «اکسدوس» را با بازی کریستین بیل و جوئل ادگرتن می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور کریستین بیل، بازیگر نقش بتمن در سری فیلم‌های «بتمن» ساخته کریستوفر نولان در نقش حضرت موسی (ع) در فیلم «اکسدوس» به کارگردانی ریدلی اسکات قطعی شده است.

از طرفی قرار است جوئل ادگرتن بازیگر فیلم «30 دقیقه بامداد» نیز در این فیلم نقش فرعون رامسس را بازی کند.

ادگرتن که اخیرا با «گتسبی بزرگ» روی پرده سینما ظاهر شده، در حال مذاکره برای بازی در نقش پادشاه مصر در این فیلم است که در استودیو فاکس قرن بیستم تولید می‌شود و روایتش برگرفته از کتاب مقدس است.

لوکیشن‌های فیلمبرداری فیلم جدید ریدلی اسکات اسپانیا، مراکش و انگلستان است. ساخت این پروژه زمانی جدی شد که استیون زیلیان برای نوشتن نسخه جدید فیلمنامه دست به کار شد. نسخه اولیه فیلمنامه را آدام کوپر و بیل کولیگ نوشته بودند.

فیلمبرداری «اکسدوس» قرار است از ماه سپتامبر شروع شود.



جوئل ادگرتن با بازی در فیلم مستقل «Animal Kingdom» به شهرت رسید و بعد از آن هم در «جنگجو» ساخته گاوین اوکانر بازی کرد. او اخیرا با ناتالی پورتمن در «جین اسلحه دارد» ساخته جدید اوکانر همبازی شده است.

این بازیگر استرالیایی قرار است در فیلم جدید جف نیکولز («پناه بگیر» و «Mud») که فیلمی علمی تخیلی است بازی کند. این فیلم «ویژه نیمه‌شب» نام دارد و مایکل شانون دیگر بازیگر آن است.

ریدلی اسکات برای فیلم‌های «تلما و لوئیز»، «گلادیاتور» و «سقوط بلک هاوک» سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردان بوده است. «دوئل‌کنندگان»، «بیگانه»، «بلید رانر»، «افسانه»، «سرباز جین»، «هانیبال»، «پادشاهی آسمان»، «گانگستر آمریکایی»، «مجموع دروغ‌ها» و «رابین هود» از دیگر ساخته‌های اوست.

او سال گذشته فیلم «پرومته» را روی پرده داشت. اسکات فیلمبرداری فیلم «حقوقدان» را به پایان رسانده است.


خبرآنلاین

عناوین تصادفی