آخرین اخبار

انتخاب «مردی که اسب شد» برای اکران نوروزی

07:14:44 1393/12/16


برنده جایزه ویژه «هنر و تجربه» در جشنواره فجر از 23 اسفند اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا، «مردی که اسب شد» ساخته «امیرحسین ثقفی» برنده جایزه ویژه گروه هنر و تجربه در جشنواره فیلم امسال نیز برای اکران نوروزی انتخاب شد. ثقفی که اکنون از او فیلم « همه چیز برای فروش » اکران است ، در تجربه دیگر خود داستان پدر و دختری را که یک اسب دارند، روایت می‌کند. این اسب یادگار مادر این دختر است و او را بسیار دوست دارد. اما اسب بیمار است و زمانی که از بین می‌رود این مرد به دلیل وابستگی و تعلق خاطری که خودش و دخترش به اسب دارند جای اسب را می‌گیرد. این فیلم توانست در جشنواره امسال مورد استقبال هیات داوران بخش هنر و تجربه قرار گیرد.

در فیلم «مردی که اسب شد» که در یک فضای بارانی اتفاق می‌افتد بازیگرانی همچون «لووان هفتوان»، «مزدک میرعابدینی» و «ملیسا ذاکری» حضور دارند.

قرار است فیلم در پنج سالن گروه هنر و تجربه در تهران و دیگر سالن‌ها در مشهد، گرگان و اصفهان، اهواز، قم و... اکران شود. پیش‌تر چند فیلم دیگر نیز برای اکران نوروزی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» مشخص شدند. فیلم «روز مبادا» برنده سیمرغ بخش «هنر و تجربه» و فیلم «پریدن از ارتفاع کم» فیلم تحسین‌شده در جشنواره برلین در کنار فیلم سینمایی «گاو» ساخته داریوش مهرجویی قرار است در این گروه به نمایش درآیند.



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی