آخرین اخبار

«اسپیلبرگ» خاطرات عکاس جنگی را به سینما می‌برد

07:49:19 1393/12/13


«استیون اسپیلبرگ» فیلمی به اقتباس از خاطرات «لینزی آداریو» عکاس زن جنگی برای کمپانی برادران «وارنر» می‌سازد.

به گزارش تله سینما به نقل از (ایسنا)، کتاب خاطرات «زندگی عشق و جنگ» نوشته «لینزی آداریو» عکاس جنگی منبع الهام ساخته جدید «استیون اسپیلبرگ» خواهد بود که «جنیفر لاورنس» برای ایفای نقش اصلی آن در نظر گرفته شده است.

«آداریو» یک عکاس جنگی است که در مناطق زیادی از افغانستان و کنگو تا سومالی حضور داشته است و به عنوان یکی از معدود زنان فعال در این حوزه در یک دوره زمانی نیز ربوده شده بود.

«جنیفر لاورنس» که برای ایفای نقش این عکاس جنگی انتخاب شده است، هم اکنون مشغول بازی در فیلم «جوی» به کارگردانی «دیوید اوراسل» است.

«اسپیلبرگ» ساخت درامی جنگی با نقش‌آفرینی «تام هنکس» با فیلمنامه‌ای از «جوئل» و «اتان کوئن»، از مطرح‌ترین فیلمنامه‌نویسان و البته کارگردانان جهان را در برنامه کاری دارد و فیلم «BFG» نیز با اقتباس از کتابی با همین نام نوشته «رولد دال» متعلق به ادبیات کودک توسط کمپانی «دریم ورکز» نیز دیگر پروژه‌ای است که او برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده است.

«اسپیلبرگ»، کارگردان سرشناس سینمای جهان، در حالی ساخت این چند فیلم را پیش رو دارد که سال گذشته از ساخت فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» کناره‌گیری کرد و آن را به «کلینت ایستوود» سپرد و از سال 2012 تاکنون که فیلم «لنیکلن» را مقابل دوربین برد، فیلمی نساخته است.



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی