آخرین اخبار

چهره‌های سینما که طرفدار بسکتبال هستند/ اوباما و گاوهای شیکاگو

18:57:47 1393/12/11


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در بین ورزش‌های مختلف پرطرفدار نظیر فوتبال، والیبال، تنیس و اتومبیلرانی برخی از چهره‌های هنری نظیر بازیگران سینما طرفدار ورزش بسکتبال آن هم از نوع حرفه‌ای یعنی بسکتبال لیگ NBA ایالات متحده آمریکا هستند.

چهره ها و بسکتبال

بیلی کریستال کمدین و نویسنده آمریکایی که 9 بار اجرای مراسم اسکار را عهده‌دار بوده، سال‌های زیادی است که حامی تیم بسکتبال «لس‌آنجلس کلیپرز» است.

کریستال در سال 2012 در برنامه تلویزیونی لری کینگ با وجود اینکه تیم مورد علاقه‌اش در جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی تیم‌های NBA قرار نگرفته بود، اعلام کرد: ما خوب نبودیم ولی بازیکنان «کلیپرز» با جدیت بازی کردند و طرفداران به آن‌ها وفادار هستند. من هم یکی از آن‌ها هستم.

چهره ها و بسکتبال

جک نیکلسون بازیگر مطرح و تأثیرگذار سینمای جهان بیشتر از 3 دهه است که یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم بسکتبال «لس‌آنجلس لیکرز» است. این بازیگر سینما یکی از معروفترین طرفداران این تیم بسکتبال است و در تمام بازی‌ها در کنار نیمکت تیم دیده می‌شود.

چهره ها و بسکتبال

جسیکا آلبا به همراه همسرش کش وارن از طرفداران همیشگی تیم «گلدن استیت واریورز» است و با لباس زرد رنگ طرفداران تیم در اکثر بازی‌های تیم مورد علاقه‌اش دیده می‌شود.

چهره ها و بسکتبال

مت دیمون بازیگر مطرح سینمای جهان نیز همیشه هواداری خود را نسبت به تیم «بوستون سلتیکس» ابراز کرده و در اکثر بازی‌های این تیم حضور پیدا می‌کند.

چهره ها و بسکتبال

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نیز طرفدار تیم «شیکاگو بولز» یا گاوهای شیکاگو است و همیشه به همراه همسرش تماشاگر بازی‌های این تیم بسکتبال است. او رابطه صمیمانه‌ای هم با بازیکنان تیم «شیکاگو بولز» نظیر دریک راس گارد رأس این تیم دارد.

چهره ها و بسکتبال

ویل اسمیت بازیگر و خواننده پاپ آمریکایی هم به همراه همسر خود مشهورترین طرفداران تیم بسکتبال «فیلادلفیا 76یرز» هستند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی