آخرین اخبار

«همه چیز برای فروش» خشن نیست/ عمق‌بخشی به موضوعات ساده

18:49:06 1393/12/09


مزدک میرعابدینی بازیگر سینمای ایران که این روزها «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر حسین ثقفی را روی پرده سینما دارد درباره تجربه بازی در این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: حضور در فیلم «همه چیز برای فروش» برای من فرصت مغتنمی بود تا صاحب تجربه های جدید در این حوزه شوم. واقعیت این است که عشق امیر حسین ثقفی به سینما عمیق است و اگر بازیگری به دنبال کسب تجربه فراموش نشدنی در عرصه بازی است باید با امیر ثقفی همکاری کند.

وی در تعریف علاقمندی ثقفی به هنر سینما گفت: امیرحسین ثقفی در فیلم های خود درباره موضوعات ساده اما به شکل عمیق صحبت می کند و همین عمق بخشیدن به موضوعات تاثیرگذاری آنها را صدچندان می کند.

میرعابدینی با اشاره به همکاری با این کارگردان جوان گفت: زمانی که فیلم اول امیر حسین ثقفی با نام «مرگ کسب و کار من است» را دیدم با شکل متفاوتی از سینما در ایران روبرو شدم و بسیار کنجکاو بودم تا با این فیلمساز بیشتر آشنا شوم.

مزدک میرعابدینی

بازیگر فیلم سینمایی «بدورد بغداد» متذکر شد: نکته دیگر شجاعت این فیلمساز بود و از اینکه امیر این شجاعت را داشت تا آنچه را که دوست دارد تصویر کند، لذت می بردم و برای من قابل ستایش بود. طی دیداری که به شکل اتفاقی با علی اکبر ثقفی تهیه کننده داشتم مرا برای حضور در «همه چیز برای فروش» انتخاب کرد و پس از آن با امیر حسین ثقفی به دیدگاه مشترکی درباره فیلم رسیدیم و در نهایت در این تجربه لذت بخش حضور پیدا کردم.

میرعابدینی با اشاره به نقش خود در این فیلم سینمایی گفت: از همان زمان که نقش به من پیشنهاد شد و فیلمنامه را خواندم مشخص بود که قرار است نقش متفاوتی را بازی کنم و مطمئن بودم که در نهایت فیلم خاصی از آب درخواهد آمد و خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد.

فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی «آن جا» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی با اشاره به بازی گرفتن امیرحسین ثقفی از بازیگران گفت: امیر ثقفی در بازی گرفتن مهارت بالایی دارد و معمولا چیزهایی را در بازیگر کشف می کند که شاید در تجربه های پیشین او اتفاق نیفتاده است. برای من هم همینطور بود و او نکاتی را در رفتارم برجسته تر کرد که برای خودم جالب بود. او مدام سر صحنه مراقب بازیگران بود.

بازیگر فیلم «اکباتان» در پایان تصریح کرد: شاید به نظر برخی فیلم «همه چیز برای فروش» خشن به نظر برسد اما این تعبیر را نمی پسندم چون اگر فیلم کمی متفاوت به نظر می رسد قطعا از ذهنیت خلاق فیلمساز نشات گرفته است بنابراین مهم ترین غافلگیری این فیلم سینمایی در این است که کارگردان اثری با این عمق خلق کرده است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی