آخرین اخبار

مشهد هنرمندان توانایی دارد/ تله‌فیلم جدیدم را در این شهر می‌سازم

14:12:52 1393/12/07


یوسف صیادی گفت: پتانسیل زیادی در فضای هنری مشهد به ویژه تئاتر است و این شهر هنرمندان توانایی دارد.

این بازیگر سینما و تلویزیون ضمن حضور در دفتر تله سینما به نقل از(ایسنا) - منطقه خراسان، درباره تجربه اجرا در مشهد اظهار کرد: بعد از مدت‌ها که از تئاتر دور بودم، این نمایش در مشهد انرژی خوبی به من داد. همچنین معتقدم مشهد دارای هنرمندان خوب و توانایی است.

وی افزود: پتانسیل زیادی در فضای هنری مشهد به ویژه تئاتر آن وجود دارد که آن طور باید و شاید به آن پرداخته نشده و یا این موقعیت پیش نیامده که هنرمندان از انرژی خود استفاده کنند.

بازیگر تئاتر «زندگی خصوصی آقای اسب» عنوان کرد: انرژی خوب هنرمندان مشهدی و امکاناتی که در حد ابراز هنر آن‌ها است باعث شده که تئاتر این شهر قوی‌ باشد. همچنین اساتیدی را نیز در کشور داریم که فعالیت خود را از مشهد آغاز کرده‌اند.

صیادی گفت: زمان زیادی را برای تمرکز روی کار نداشتیم، اما با این انرژی خوبی که از مردم گرفتیم توانستیم تئاتر را به موقع به صحنه ببریم. همچنین سعی کردیم هر روز اجرایمان بهتر از دیروز باشد.

وی با بیان این مطلب که در حیطه هنری فردی که علاقه‌مند نباشد نمی‌تواند به جایی برسد، اظهار کرد: هنرمندان باید به کار خود علاقه‌مند باشند تا به نتیجه برسند و اگر امکانات مانند سالن، فضای تبلیغات و کمک‌های دولتی به خوبی به بخش تئاتر برسد شاهد موفقیت‌های زیادی در این حوزه خواهیم بود.

صیادی افزود: در راستای رشد هرچه بیشتر تئاتر، هنرمندان و مردم می‌توانند ارتباط بیشتری با هم برقرار کنند در واقع اصل اول هم در این حوزه جذب مخاطب است.

وی گفت: بحث انتقاد سازنده به جای خود، اما کمک کردن به فعال شدن عرصه تئاتر شهر اهمیت ویژه‌ای دارد. همچنین امکاناتی که از طرف مسئولین و دولت به این حوزه می‌شود در پیشرفت روز افزون آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: زمانی که تئاتر «زندگی خصوصی آقای اسب» به من پیشنهاد شد، درگیر تله‌فیلم «معمای شاه» بودم که یک سال است آغاز شده و شش ماه دیگر نیز ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در پروژه دیگر با عنوان سریال «رویاهای بابک» که بخش‌هایی از آن در چین فیلم‌برداری شده و فتحعلی اویسی، مریم امیرجلالی، فقیه سلطانی و … از جمله بازیگران آن هستند.

صیادی ادامه داد: تله‌فیلم دیگری از 15 تا 30 اسفندماه کلید خواهد خورد که در حوزه بهداشت و کمدی اجتماعی و برنامه‌ای جهت فرهنگ‌سازی با عنوان «سزارین» است.

وی افزود: مراحل پیش تولید این تله‌فیلم در تهران به پایان رسیده و 20 بازیگر در آن ایفای نقش می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به زویا ابراهیمی، روشنگ عجمیان، سعید پیرودوست، سعیده عرب، لاله صبوری، حدیث فولادوند، مهدی امینی‌خواه، پرستو صالحی، احمد پورمخبر، کریم قربانی و حامد وکیلی اشاره کرد که باقی‌مانده این تله‌فیلم نیز در مشهد فیلم‌برداری خواهد شد.



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی