آخرین اخبار

«هیچ کجا هیچ کس» در راه شبکه‌ی نمایش خانگی

11:19:32 1392/07/26


فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچ کس» به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 

ابراهیم شیبانی، کارگردان این فیلم در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام این مطلب بیان کرد: مذاکراتی با یکی دو موسسه‌ صورت گرفته است که تا اواخر آبان‌ماه، فیلم «هیچ کجا هیچ کس» در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

 

او گفت: اکران این فیلم در شهرستان‌ها هنوز ادامه دارد و تا چند روز قبل در یکی دو سینمای تهران هم به صورت تک سانس یا بیشتر نمایش داشت.

 

شیبانی درباره آخرین آمار فروش فیلم خود هم اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم فروش کل در تهران و شهرستان به حدود یک میلیارد تومان رسیده است.

 

وی در پاسخ به اینکه چرا با وجود ادامه اکران فیلم در شهرستان‌ها، قرار است «هیچ کجا هیچ کس» در شبکه نمایش خانگی توزیع شود؟ گفت: زمانی قانونی وجود داشت که 6 ماه پس از پایان اکران یک فیلم، امکان توزیع آن در شبکه نمایش خانگی فراهم می‌شد اما الان مدت‌هاست چنین اتفاقی نمی‌افتد چرا که گفته می‌شود تا وقتی هنوز تبلیغ یک فیلم داغ است، باید سریع در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، در حالی که این مساله به سینمای ایران ضربه می‌زند.

 

به گزارش ایسنا، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «داستان انسان‌هایی که در توهم یک رستگاری خودساخته، تصمیم به سرک کشیدن به پشت دیوار تباهی می‌گیرند. یلدا، داود، مهران، مرجان و ... شاید هر روز در سکوت از کنار هم می‌گذریم. در ناکجا آبادی به وسعت هیچ کجا، هیچ کس».

 

«هیچ کجا هیچ کس» سومین فیلم بلند ابراهیم شیبانی بعد از «زهر عسل» و «صحنه جرم، ورود ممنوع» است که رضا کیانیان،محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشار و بابک کریمی بازیگران اصلی آن هستند.



.


ایسنا

عناوین تصادفی