آخرین اخبار

غافلگیری در پشت صحنه سریال نوروزی

19:38:30 1393/12/04


سریال نوروزی «سر به راه» که این روزها در آسایشگاه مرکز توانبخشی تصویربرداری دارد، روز یکشنبه میزبان یک جشن تولد بود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مراحل تصویربرداری بخش‌هایی از سریال نوروزی «سر به‌ راه» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، روز گذشته به سرانجام رسید.

در این روز همچنین محمد افسری به عنوان فیلمبردار «سر به راه»، با برگزاری جشن تولدش از سوی عوامل این مجموعه، غافلگیر شد.

حضور غیرمنتظره حسین سهیلی‌زاده - کارگردان «آخرین بازی» - و جمعی از بازیگران این مجموعه از جمله، بهاره افشاری، مانی نوری و ... در پشت صحنه سریال «سر به‌ راه» که با هدف شرکت در جشن تولد محمد افسری انجام شد، این تصویربردار را که با مجموعه «آخرین بازی» هم همکاری دارد، بیشتر غافلگیر کرد.

پس از حضور عوامل مجموعه «آخرین بازی» در لوکیشن «سر به راه»، جشن تولد محمد افسری با فوت کردن شمع‌هایی که بر روی سه کیک قرار گرفته بود، برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مجموعه بازیگرانی از جمله مسعود کرامتی، الناز حبیبی، سیاوش خیرابی، بیژن بنفشه‌خواه، ارژنگ امیرفضلی و... حضور داشتند و روز گذشته مقابل دوربین سعید سلطانی قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، تصویربرداری مجموعه «سر به راه» این روزها در مرکز توانبخشی، لوکیشنی واقع در زعفرانیه در حال پیگیری است و به گفته تهیه‌کننده این مجموعه تاکنون 40 درصد از تصویربرداری «سر به‌ راه» به سرانجام رسیده است.

همچنین برزو نیک‌نژاد کارگردان «دردسرهای عظیم» نیز به عنوان بازیگردان مجموعه‌ی «سربه‌راه»، با سعید سلطانی همکاری دارد.

به گزارش ایسنا، سریال «سر به راه» که به کارگردانی سعید سلطانی برای پخش در نوروز ۹۴ از شبکه سه ساخته می‌شود، پنجم بهمن ماه در لوکیشنی واقع در منطقه ولنجک کلید خورد.

بازیگرانی چون مسعود کرامتی، شهین تسلیمی، افسانه چهره‌آزاد، شقایق دهقان، ارژنگ امیرفضلی، محسن کیایی، سیاوش خیرابی، الناز حبیبی و ... در این سریال حضور دارند.

این سریال در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای در نظر گرفته شده و نگارش آن همچنان ادامه دارد.

قصه سریال «سر به راه» درباره‌ی جوان خلافکار نوپایی با بازی سیاوش خیرابی است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک مؤسسه خدمات اجتماعی می‌شود.



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی