آخرین اخبار

استقبال از سریال اقتباسی از رمان خالق «هری پاتر»

14:52:30 1393/11/28


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی‌بی‌سی، سریال 10 قسمتی «جای خالی ناگهانی» که با اقتباس از رمان رولینگ خالق «هری پاتر» ساخته شده در شبکه بی‌بی‌سی یک به نمایش درآمد و با رقابت جدی با سریال محبوب کانال چهار یعنی «تابستان‌های هندی» که محبوب‌ترین سریال یکشنبه شب بود، در بالاترین رتبه رده‌بندی‌ها قرار گرفت.

فیلمی که با اقتباس از «جای خالی ناگهانی» که اولین رمان رولینگ برای بزرگسالان است و بعد از «هری پاتر» منتشر شد، ساخته شده در شب اول نمایشش در تلویزیون بریتانیا 6.6 میلیون تماشاگر داشت. در حالی که سریال محبوبی که درباره دوران استعمار است و با بازی جولی والترز ساخته شده 2.5 میلیون تماشاچی را پای تلویزیون نشاند.

در همین حال سریال «مستر سلفریج» نیز با جذب 3.2 میلیون تماشاچی در جایگاه دوم قرار گرفت.

هر سه سریال همزمان و ساعت 21 یکشنبه شب‌ها پخش می‌شوند.   

«جای خالی ناگهانی» در روستایی انگلیسی به نام «پاگفورد» می‌گذرد؛ مکانی که در آنجا برنامه‌هایی در سطح شورای شهر مطرح شده تا این روستا به یک مرکز لوکس تفریحات ورزشی بدل شود.

در این درام تلویزیونی مایکل گمبون، روری کینیر و کلی هاوس بازی کرده‌اند. این سریال 27.5 درصد تماشاگران تلویزیون را جلب خود کرده است.

هفته پیش اعلام شد پایان این سریال اندکی با پایانی که خانم رولینگ بر کتابش نوشته متفاوت است و لحظه رستگاری نیز در آن دیده شده است.

به گفته کانال 4 سریال «تابستان های هندی» که با بودجه 1.4 میلیون پوندی ساخته شده پردرآمدترین سریال تلویزیونی از زمان سریال «الیزابت دوم» در سال 2005 بوده است. 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی