آخرین اخبار

داعش جنسی و طوفانی که در راه است

18:01:39 1396/04/27


علی رجبی‌پور: از این دست اتفاقات در کشورمان هر چند فراوان نیست اما کم و بیش روی می‌دهد و تعداد آن به مرور در حال افزایش است. هر چند باور حوادث تلخی مثل آتنا یا ستایش قریشی برای باور عمومی جامعه سخت و طاقت فرساست اما قبح آن نباید شکسته شود!

حادثه تلخی که چندی پیش روی داد و بازتاب چندانی نداشت، موضوع تجاوز چند باره به خانم متاهلی است که برای رفتن به منزل سوار بر خودروی مسافربر شخصی می‌شود اما مورد تجاور راننده قرار گرفته و وقتی از چنگال راننده بی رحم نجات می‌یابد، برای کمک سوار بر خودروی دیگری می‌شود و سرنشینان خودرو به جای کمک به این زن ستمدیده! به او تجاوز می‌کنند!؟ این اتفاق با روح و خلقیات ما ایرانیان سازگاری ندارد. ما ایرانی‌ها به روحیاتی چون جوانمردی، مرام و معرفت می بالیم! این اتفاق شوم را هیچ‌گونه نمی توان توجیه کرد.

هر چند تعداد این متجاوزان بالفطره هنوز زیاد نیست اما نگاهی به خیابانها و حتی خودمان بیندازیم، این همه شهوت و نگاه جنسی از کجا ناشی می‌شود؟

در مرگ آتنا، با مردی 42 ساله، کاسب، متاهل و دارای فرزند مواجه هستیم! چرایی و چگونگی این حادثه شوم و تلخ را به کارشناسان امر می‌سپاریم اما باید بگویم، در این گونه حوادث همگی ما مقصریم.

لطفا بی تفاوت از کنار حوادث چند وقت اخیر نگذریم، بیشتر تامل کنیم و بیندیشیم. این هیولای شوم در فکر و ذهن همه هست، این اتفاقات زشت و پلید در کمین همه دختران و زنان سرزمین‌مان هست، باید فکری کرد! بیایید تغییر را از خودمان آغاز کنیم،به جای متهم کردن دستگاه‌های فرهنگی و دولتی و شرایط اقتصادی، خودمان را محکوم کنیم و تغییر را از خودمان آغاز کنیم. این ذهن مغشوش و پر از هیجان سکس و لذت جنسی را قدری آرام کنیم. هر چند معتقدم شرایط فرهنگی و اقتصادی و تربیتی در این بروز شرایط بسیار اثرگذار است. اما برای امنیت زنان و دختران ایرانی باید دست بکار شویم، فردا دیر است.

ابراز تاسف و خشمگین شدن درباره حوادث اخیر امری بدیهی است اما گذرا. به جای آن خودمان را اصلاح کنیم و باورهای غلطی که در ذهنمان درباره سکس و خشونت شکل گرفته را اصلاح کنیم.

آمار کلمات سرچ شده در گوگل توسط ایرانیان و ثبت رکورد سرچ کلید واژه‌های چون سکس و پورن و .... خود گویای همه چیز است و نیازی به توجیه ندارد! این رکورد را مریخی ها ثبت نکرده اند!

چرا برای انتشار عکس و فیلم خصوصی و حتی جنسی دیگران این همه اشتیاق داریم و قبل از انتشار آن تامل نمی کنیم و خودمان را جای فرد قربانی نمی گذاریم.

حاصل این اقدامات قربانی شدن آتنا و ستایش و زنان و دختران ایرانی است . همگی ما متهم ردیف اول حوادث تلخ امروز هستیم.
متاسفانه، جامعه ما این روزها شاهد یک ظهور یک داعش جنسی است که تمامیت خواهانه تمام باورها، اعتقادت، اصول و خط قرمزها را در هم می‌شکند و ما فقط نظاره گر هستیم و بس!

داعش جنسی در حال پیشروی است، لطفا از خواب بیدار شوید، این دشمن سفاک، خاک ریز به خاک ریز جلو آمده و پشت در خانه‌مان سنگر بسته است! دیر یا زود قربانی بعدی من و شما یا خانواده مان خواهد بود، به هوش باشید و مسلح شوید.

داعش جنسی، دختران ایرانی و مادران فردا را به اسارت می‌گیرد و ما غافلیم! کدام یک از مردان ایرانی تاب تحمل تجاوز و خشونت جنسی علیه دختر، همسر،خواهر ومادر خود را دارد!؟ بیاید کمر همت ببندیم و به جنگ هیولای شهوت و تجاوز برویم! و داعش جنسی را سرکوب کنیم.

هر کدام از مردان ایرانی می‌توانند سرباز داعش جنسی باشند! قاتل آتنا و ستایش حتی آن دو جوانی که به زن بی پناه مجددا تجاوز کردند، باورشان نمی شد روزی در این جایگاه باشند!؟ اما امروز قربانی تفکرات غلط خود هستند و نام شان را ننگ می برند. داعش جنسی در فضای مجازی در حال عضو گیری است و ما ناخواسته از سر تفریح و لذت و با کلیک ها و انتشار مطالب و محتواهای جنسی، در حال گسترش آن هستیم. عوامل اجتماعی بروز عملیات انتحاری داعش جنسی را فراهم نکنیم.
آ
گاه باشیم، بادی که امروز می‌کاریم، محصولش طوفان سهمگینی است که همه ما را با خود خواهد برد!؟

گسترش فضای مجازی و استفاده بیشتر از آن، هر چند اقدامی مناسب است اما جوانان و افراد بیکاری که از این موهبت اطلاع ندارند، سوء استفاده کرده و تبدیل به مجرمان جنسی بالفطره می‌شوند. به نظر می‌رسد، موضوع لذت و تجاوز جنسی در حال دگردیسی و تبدیل خشونت جنسی است. /6262


تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی