آخرین اخبار

تا آمدن احمد و کسانی که قصد کوبیدنش را دارند

18:00:10 1396/01/24


پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما درباره روند اکران «تا آمدن احمد» گفت: این فیلم از ساعت 12 تا 14 عصر یعنی در بدترین زمان و بدترین سانس‌ها اکران شد. این زمان مناسبی برای اکران یک فیلم سینمایی نیست و اگر تا به حال چنین مخاطبی داشته و به این فروش هم رسیده، شاهکار کرده است.

او افزود: اگر «تا آمدن احمد» فیلم بدی بود و باعث دفع مخاطب می‌شد، از چندین جشنواره معتبر جهانی جایزه نمی‌گرفت. پس چرا نباید اکران بهتری به آن تعلق بگیرد و مخاطب بیشتری را جذب کند؟

این تهیه‌کننده اضافه کرد: نمی‌دانم برخی چه سودی از این می‌برند که دست روی نقطه فروش آن می‌گذارند و درباره اش تحلیل و بررسی می‌کنند و به نحوی قصد کوبیدن آن را دارند؟! باید به این افراد گفت اول اکران نامناسب فیلم را بررسی و بعد در مورد جذب و دفع مخاطب و فروشش بحث کنید.

مرزبان تصریح کرد: اگر «تا آمدن احمد» سانس‌ها و سینماهای فراوانی داشت و نمی‌فروخت، حق داشتید در مورد آن با این لحن و به این صورت بحث و قضاوت کنید.

این تهیه‌کننده همچنین درباره آخرین وضعیت تولید «چهل کچل» اظهار داشت: بخش جلوه‌های ویژه که بسیار سنگین بود، به اتمام رسید و قاعدتا بخشی از صداگذاری آن نیز باید انجام می‌شد که آن هم به پایان رسیده و کار اتانولاژ آغاز شده است.

او افزود: «چهل کچل» پس از اتمام مراحل فنی و آمده شدن نسخه نهایی، برای حضور در جشنواره کودک ارائه خواهد شد. 57241


تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی