آخرین اخبار

فیلم جدید ترنس مالیکـ آغازگر یک جشنواره موسیقی

09:03:31 1395/10/19


به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، فیلم «ترانه به ترانه» جدیدترین پروژه سینمایی «ترنس مالیک» کارگردان مطرح برنده نخل طلای کن، اولین نمایش جهانی خود را در مراسم افتتاحیه جشنواره «جنوب از جنوب غربی» از بزرگترین رویدادهای عرصه موسیقی در آمریکا تجربه خواهد کرد.

در فیلم «ترانه به ترانه» ستاره‌های سرشناسی چون «رایان گاسلینگ»، «کریستین بیل»، «کیت بلانشت»، «رونی مارا»، «ناتالی پورتمن»، «بنیسیو دل تورو» و «مایکل فاسبندر» ایفای نقش می‌کنند که روایتگر داستانی از عشق و خیانت در دنیای موسیقی است.

این فیلم که در ایالت تگزاس ساخته شده پیش از این «بی‌قانون و بی‌وزن» نام داشت و همچون دیگر ساخته‌های «مالیک» ساخته‌ای پلندپروازانه است که وی سال‌ها فکر ساختن آن را در سر داشته است. ظاهرا فیلمبرداری این فیلم در سال 2012 قبل از ساخت فیلم «شوالیه فنجان‌ها» و مستند «سفر زمان» تکمیل شده است.

فیلم‌های «زمین‌های لم‌یزرع» (1973)، «روزهای بهشت» (1978)، «خط باریک سرخ» (1998)، «درخت زندگی» (2011) و «به سوی شگفتی» (2012) دیگر فیلم‌های کارنامه سینمایی «ترنس مالیک» به عنوان یک سینماگر خاص، کم‌کار و طبیعت‌گراست که فیلم «درخت زندگی» نخل طلای بهترین فیلم جشنواره معتبر کن را برای او به ارمغان آورد.

«مالیک» همچنین برای فیلم «خط باریک سرخ» علاوه‌ بر کسب خرس طلای جشنواره برلین، نامزد دریافت جایزه اسکار در دو رشته بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز شد.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی