آخرین اخبار

همدردی روزنامه‌ها با کلاه قرمزی ادامه‌ دارد

09:13:50 1395/10/12


به گزارش ایسنا، روزنامه فرهنگی و هنری «صبا» شماره امروز خود را به دنیا فنی‌زاده تقدیم و تیتر خود را  «وایسا دنیا...» انتخاب کرده است؛ این روزنامه عکسی از این عروسک‌گردان در حالی که لبخند به لب دارد را نیز منتشر کرده است.

روزنامه «بانی فیلم» نیز عکس یک خود را به دنیا فنی‌زاده اختصاص داده است و در این عکس فنی‌زاده را در کنار «کلاه قرمزی» که روی میز نشسته است، نشان می‌دهد.

این روزنامه همچنین مطلبی را با عنوان «خداحافظی کلاه قرمزی با دنیا» منتشر کرده و گزارشی را از مراسم تشییع عروسک‌گردان کلاه قرمزی آورده است.  

روزنامه «شرق» با انتشار مطلبی با عنوان «خداحافظی با «دنیا»ی عروسک‌ها»، مراسم خاکسپاری دنیا فنی‌زاده و هنرمندانی که در این مراسم حضور یافته‌اند را مورد توجه قرار داده است‌.

روزنامه «ایران» نیز با انتشار مطلبی با تیتر در «سوگش به سووشون نشسته‌ایم» و با روتیتر «دنیا فنی‌زاده تا خانه ابدی بدرقه شد» در صفحه فرهنگ و هنر خود، به مراسم تشییع این هنرمند و پیام صوتی فاطمه معتمد آریا، سخنان عادل بزدوده، مرضیه محبوب و فرشته طائرپور اشاره کرده است.

روزنامه «آرمان امروز» نیز در صفحه هنری این شماره خود مطلبی را با عنوان «بدرقه مادر مهربان کلاه قرمزی به خانه ابدی» منتشر و عکس‌هایی از مراسم خاکسپاری فنی‌زاده نیز چاپ کرده است که این عکس‌ها نمایانگر حضور حمید جبلی و ایرج طهماسب در مراسم روز پنجشنبه است.

روزنامه «شهروند» نیز در همین راستا مطلبی با تیتر «مراسم تشییع پیکر دنیا فنی‌زاده برگزار شد» را منتشر و عکس‌هایی از مراسم تشییع نیز چاپ کرده است؛ عکس‌های منتشر شده در این روزنامه نشانگر افراد حاضر در مراسم خاکسپاری فنی‌زاده هستند که عکس او را در دست دارند.

روزنامه «آفتاب یزد» نیز مطلبی را با تیتر «خداحافظ مادر کلاه قرمزی» در صفحه فرهنگی این شماره خود چاپ کرده است و به سخنان دوستان و همکارانش درباره دنیا نیز اشاره کرده است.

روزنامه «قانون» در ضمیمه کودک و نوجوان خود به نام «قانون بچه‌ها» تیتر یک خود را «بدون فنی‌زاده کلاه قرمزی هم نیست» انتخاب کرده و به گفت‌وگویی با مهرداد محتشمی (کارگردان) پرداخته است. این روزنامه تیتر یک خود را «مرگ پرفروغ پوران» انتخاب کرده که به همراه طرحی که این دو خواهر را در کنار هم نشان می‌دهد، بر صفحه اول آن نقش بسته است.

روزنامه «ابتکار» هم در صفحه فرهنگ و هنر خود مطلبی را با عنوان «خواهر فروغ» یا «پوران فرخزاد»؟ را منتشر کرده و در بخشی دیگر به سخنان اهالی فرهنگ و هنر درباره‌ی دنیا فنی‌زاده اشاره داشته است.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی