آخرین اخبار

گفت‌وگوی نبوی و طائرپور درباره دنیا فنی‌زاده

09:00:45 1395/10/09


به گزارش ایسنا، اکبر نبوی در چهارمین هفته از اجرای بخش سینما برنامه «چشم شب روشن» که چهارشنبه شب‌ها روی آنتن می‌رود، میزبان فرشته طائرپور، تهیه‌کننده سینما است.
طائرپور که به عنوان مدیر تولید، مجری طرح و فیلم‌نامه‌نویس نیز در سینما فعالیت کرده، فیلمنامه آثاری چون «آینه‌های روبرو»، «نخودی» و «زن دوم» را نوشته و آنها را تهیه کرده است.

او که مادر غزل شاکری، بازیگر سریال‌هایی چون «شهرزاد»است، در سال ۱۳۶۷ با فیلم «گلنار» تهیه‌کنندگی را آغاز کرد و از جمله دیگر فیلم‌هایی که تهیه کرده می‌توان «نیلوفر»، «وقتی همه خواب بودند»، «یکی بود یکی نبود»، «پسر مریم»، «نان و شعر»، «مدرسه پیرمردها» و «پاتال و آرزوهای کوچک» را نام برد.

طائرپور در فیلم «گلنار» با زنده‌یاد دنیا فنی‌زاده به عنوان عروسک‌گردان همکاری داشت و بنا بود دنباله این فیلم سینمایی این بار با نام «خاله قورباغه» ساخته شود و فنی‌زاده باز هم به عنوان عروسک گردان در این پروژه حضور داشته باشد. از این رو بخش اعظم گفتگوی نبوی و طائرپور به زنده یاد فنی زاده اختصاص دارد و پیرامون دوستی و همکاری طائرپور با این چهره محبوب است.
«چشم شب روشن» به تهیه کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 23 از شبکه چهار سیما روی آنتن می رود.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی