آخرین اخبار

دو پیام دیگر برای درگذشت جعفر والی

09:02:22 1395/09/29


به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت شورای مرکزی انجمن بازیگران آمده است:

«بازگشت همه به سوی اوست"»

در نهایت تأسف و تآلم بازیگر پیشکسوت و توانای کشورمان استاد جعفر والی پس از تحمل دوران سخت بیماری از میان ما رفت و به آرامش ابدی پیوست.

انجمن بازیگران  سینمای ایران سوگ از دست دادن این هنرمند با ارزش را به خانواده محترم ایشان، همکاران گرامی و تمامی هموطنان هنردوست تسلیت عرض می‌نماید.»

پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای درگذشت‌  «جعفر والی»

همچنین در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت تئاتر و فیلمنامه‌نویس «جعفر والی»٬ علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی فقدان این هنرمند را  تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ در این پیام آمده است:

«با نهایت تأسف و اندوه فراوان یکی دیگر از شخصیت‌های تاثیرگذار هنرهای نمایشی ایران اسلامی استاد «جعفر والی» در زاد روز خاتم الاوصیا دعوت حق را لبیک گفت. 

برای آن استاد پیشکسوت که عمر پربرکتش را وقف اعتلای فرهنگ و هنر کشور نمود علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.»

جعفر والی که از ۱۸ آذر ماه به دلیل مشکلات ریوی در یک بیمارستان بستری شده بود و بعد به بیمارستان «تهران کلینیک» منتقل شد، حوالی ساعت ۱۰ صبح ۲۷ آذر ماه در بیمارستان درگذشت.

این هنرمند که با همراهی ایرج راد و هرمز هدایت درصدد اجرای نمایش «در گوش سالمم زمزمه کن» در جشنواره تئاتر فجر بود، پیش‌تر نمایش‌های «آی باکلاه آی بی‌کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل» و «گاو» را اجرا کرده است.

او در سال‌های اخیر با بازی در دو نمایش«اتاق شماره شش» نوشته خسرو حکیم رابط بر اساس اثری از چخوف و «ویتسک؛ یک داستان ناتمام» نوشته بوشنر هر دو به کارگردانی ناصر حسینی‌مهر روی صحنه رفت.

مراسم خاکسپاری جعفر والی فردا 29 آذر ماه ساعت 9 صبح از مقابل تالار وحدت انجام می‌شود.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی