آخرین اخبار

انتشار نسخه قاچاق «تهران 1500»!

11:32:04 1392/07/04


نسخه قاچاق فیلم «تهران 1500» منتشر شد.

 

به گزارش بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اگرچه تنها چهار - پنج روز از انتشار نسخه ویدئویی فیلم «تهران 1500» در شبکه نمایش خانگی می‌گذرد اما نسخه قاچاق این فیلم در روز‌های گذشته در پیاده‌روهای سطح شهر تهران فروخته می‌شود.

 

نسخه قاچاق که کپی باکیفیتی از نسخه ویدیویی فیلم و با امکانات مختلف آن است، با قیمتی بین 1500 تا 2000 تومان فروخته می‌شود.

 

به گفته یکی از فروشندگان غیرمجاز فیلم‌های ایرانی و خارجی، فروش «تهران 1500» با توجه به حضور بازیگران چهره در آن بسیار خوب است. همچنین قیمت سه هزار تومانی نسخه اوریجینال و کیفیت برابر آن با نسخه کپی که به قیمتی پایین‌تر فروخته می‌شود، دلیلی بر خرید نسخه کپی است.

 

همچنین از اوایل این هفته بعضی سایت‌های اینترنتی غیرمجاز، لینک دانلود «تهران 1500» را با کیفیت‌های مختلف بارگذاری کرده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، نسخه اوریجینال این انیمیشن بلند سینمایی با درجه کیفی «الف» توسط موسسه سیماشهر در شبکه نمایش خانگی سراسر کشور توزیع شده است.

 

لوح فشرده فیلم سینمایی «تهران1500» شامل فیلم، تیزرها و آنونس‌های آن، بخش‌هایی از پشت‌صحنه و صداپیشگی بازیگران به جای شخصیت‌ها و چند انیمیشن جذاب دیگر به نام «شیریار» است.

 

«تهران1500» به کارگردانی بهرام عظیمی با حضور بازیگرانی مانند هدیه تهرانی، مهران مدیری، بهرام رادان، محمدرضا شریفی‌نیا، حبیب رضایی، حسام نواب‌صفوی، گوهر خیر اندیش و مهتاب نصیرپور روایتگر داستانی در شهر تهران در سال 1500 شمسی است که از تکنولوژی انیمیشن برای به تصویرکشیدن پیشرفت‌های الکترونیکی بشر در در حدود 100 سال آینده بهره برده و با ته‌مایه‌های طنز ساخته شده است.



.


ایسنا

عناوین تصادفی