آخرین اخبار

سینا حجازی برای سریال شهرک جیم می‌خواند

18:01:00 1395/09/25


فرید شب خیز، تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به اتفاقات جدیدی که قرار است در پخش مجموعه تلویزیونی «شهرک جیم» رخ دهد، گفت: مخاطبان منتظر بازیگران مهمان جدیدی در این مجموعه باشند و ازطرفی تیتراژ پایانی این مجموعه توسط سینا حجازی خوانده می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «شهرک جیم» محصول مشترک شبکه سه سیما به تهیه کنندگی فرید شب خیز و کارگردانی علی شب خیز است. این سریال پیش از این با نام «شهرکی‌ها» در رسانه‌ها خبری شده بود اما به تازگی نام آن به «شهرک جیم» تغییر کرده است. سریال «شهرک جیم» به تهیه کنندگی فرید شب خیز و به کارگردانی علی شب خیز در شهرک سینمایی غزالی و اطرافش کلید خورده است و همزمان در حال تدوین و صداگذاری است. در داستان این سریال می‌بینیم که بهرام گردآوری، تهیه کننده‌ای مقروض است که کلیه عوامل، حکم جلب او و مدیر تولیدش را گرفته اند. بهرام در تلاش است با گرفتن سفارشِ کار جدیدی از شبکه، آبروی از دست رفته خویش را به دست آورد. این موضوع خط اصلی قصه است  ولی در روند به داستانک های متعددی با سوژه ها و مضامین روز جامعه با نگاهی انتقادی پرداخته شده است. بهرام گردآوری به همراه همسرش که آشپزی نمونه است و تنها پسرش که علاقه مند به مدیا و اینترنت است، در شهرک جیم ساکن است. خواهر بهرام که دامپزشک و حامی محیط زیست است به همراه شوهر بیکارش که در تلاش است تا شغلی مناسب به دست آورد در همان شهرک زندگی می کنند. یکی از دوستان قدیمی بهرام به همراه همسر و دخترش نیز در همسایگی بهرام سکونت دارد؛ دوست بهرام وضعیت اقتصادی مناسبی دارد و این موضوع در رفتار و شخصیت همسرش بی تاثیر نیست. مدیر تولید بهرام هم از کودکی یار و یاور او بوده و در حل مشکلات، مشاور بهرام است که البته همیشه محاسباتش اشتباه از آب در می آید. در طول قصه وقایع و اتفاقاتی که حول محور این خانواده ها رخ می دهد، روایت می شود وسریال ساختاری اپیزودیک دارد.

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از بیژن بنفشه خواه (بهرام گردآوری)، روشنک عجمیان (ناهید)، عباس جمشیدی (خشایارسالاری)، سوسن پرور (بهناز گردآوری)، نگین معتضدی (سهیلا)، علی موسویان (خسرو جراح)، ماهان عبدی (پویا گردآوری)، ثمیلا شفیعی (بیتا جراح)، امیر کربلایی (صحبت مامانی) و .... 57241


تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی