آخرین اخبار

توضیحی درباره‌ی اکران یک فیلم

09:04:24 1395/09/22


به گزارش ایسنا، روابط عمومی فیلم «سینما نیمکت» اعلام کرد: « نسخه‌ ارائه شده از سوی محمد رحمانیان (کارگردان فیلم) برای اکران، همان نسخه‌ای است که بارها و بارها در جشنواره فیلم فجر و نیز جشنواره­‌های خارجی پخش شده و فیلم «سینما نیمکت» مجوز خود را بر اساس این نسخه دریافت کرده است.

براساس این گزارش، برای این نسخه­‌ فیلم که کوتاه هم شده است به پیشنهاد تهیه‌کننده - تورج منصوری- تدوین مجددی توسط حسن ایوبی صورت  گرفته که از نظر زمان‌بندی برای پخش در سینما مناسب‌تر است به این ترتیب «سینما نیمکت» حدود 10 دقیقه کوتاه‌تر شده است.

فیلم «سینما نیمکت» دومین ساخته بلند محمد رحمانیان نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است که با تهیه‌کنندگی تورج منصوری ساخته شده است، منصوری علاوه بر تهیه‌کنندگی این فیلم، به عنوان مدیر فیلمبرداری هم در ساخت آن همکاری داشته است.

محمد رحمانیان بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه نمایش، ابتدا فیلم «کنسل» را در کانادا ساخت و سال گذشته نیز فیلم «سینما نیمکت» را ساخت.

علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد و اشکان خطیبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این ساخته رحمانیان از 21 آذر ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران خود را آغاز می‌کند و ابتدا قرار است در مدت 10 شب در یکی از سینماهای گروه هنر وتجربه و هر شب در سه سانس به نمایش در آید سپس با فاصله‌ای کوتاه به مدت 10 روز دیگر در یکی دیگر از سینماهای این گروه به نمایش درآید.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی