آخرین اخبار

اعلام تاریخ اکران سینما ـ نیمکت در هنر و تجربه

09:00:16 1395/09/18


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه هنر و تجربه،این فیلم ابتدا قرار است در مدت 10شب در یکی از سینماهای گروه هنر وتجربه و هر شب در سه سانس به نمایش در آید و سپس با فاصله‌ای کوتاه به مدت ده روز دیگر در یکی دیگر از سینماهای این گروه به نمایش درآید.

«سینما نیمکت» در ابتدای اکران خود به مدت ده شب در پردیس سینمایی چارسو نمایش داده می‌شود و پس از آن و با فاصله‌ای کوتاه ،ده روز دیگر در سینما فرهنگ و ده روز بعد در پردیس سینمایی کوروش نمایش داده می‌شود.

این اکران محدود به درخواستِ کارگردان فیلم محمد رحمانیان بوده  که آن را برخاسته از تجربه‌ی تئاتری خود می‌داند. 

محمد رحمانیان خود در تمام این شبها و نیز در تمام سانس‌های نمایش حضور خواهد داشت و همراه با بازیگران فیلم و پس از پایان هر سانس، با تماشاگران و مخاطبان پرسشگر به گفت‌وگو می‌پردازد.

سانسهای اول و دوم با نام سینما ـ نیمکت نمایش داده خواهد شد و سانس پایانی عنوانِ  «سینما ـ نیمکت: نسخه‌ی کارگردان» را دارد. تفاوت این دو نسخه در تدوین و نیز مدت زمان نمایش فیلم است. نسخه‌ی کارگردان توسط محمد رحمانیان تدوین شده و 113 دقیقه است و این درحالی است که نسخه‌ی کوتاهتر 98 دقیقه است و تدوینگر آن حسن ایوبی است.

فیلم «سینما نیمکت» دومین ساخته بلند محمد رحمانیان نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر است که با تهیه‌کنندگی تورج منصوری ساخته شده است، منصوری علاوه بر تهیه‌کنندگی این فیلم، به عنوان مدیر فیلمبرداری هم با ساخت آن همکاری داشته است.

محمد رحمانیان بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه نمایش، ابتدا فیلم «کنسل» را در کانادا ساخت و سال گذشته نیز فیلم «سینما نیمکت» را ساخت.

علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد و اشکان خطیبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی